کتاب ترکم کن

Leave Me
کد کتاب : 76981
مترجم :
شابک : 978-9642878833
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 468
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

«گیل فورمن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب ترکم کن اثر گیل فورمن

کتاب «ترکم کن» رمانی نوشته «گیل فورمن» است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. «ماری بث» آنقدر مشغول کمک کردن به دیگران است که علائم حمله قلبی خود را نادیده می گیرد و مجبور به انجام یک جراحی اورژانسی می شود. او پس از این وقفه بزرگ در روتین زندگی اش، تصمیم می گیرد که تنها راه برای بهبودی از آسیب های عاطفی و جسمانی این حمله قلبی و جراحی پس از آن، این است که به شکل ناگهانی خانواده خود را ترک کند و به «پیتسبرگ» برود تا اطلاعات بیشتری را درباره گذشته خود به عنوان کودکی که به فرزندخواندگی پذیرفته شده، به دست آورد. «فورمن» به شکلی هنرمندانه به کاوش در سوالات اصلی داستان خود می پردازد: چه چیزی باعث شده «ماری بث» از خانوده اش فاصله بگیرد؟ و چه چیزی او را وادار کرده که در 44 سالگی، به دنبال مادر واقعی خود بگردد؟

کتاب ترکم کن

گیل فورمن
گیل فورمن، زاده ی 5 ژوئن 1970، نویسنده ی آمریکایی است.فورمن، حرفه ی نویسندگی را با نوشتن مقالاتی مربوط به جوانان و دغدغه های اجتماعی برای مجلات آغاز کرد. او سپس به عنوان روزنامه نگار برای روزنامه ها و مجلاتی چون The Nation، Elle Magazine و Cosmopolitan مشغول به کار شد.فورمن در سال 2002 به همراه همسرش به سفری به دور دنیا رفت و تجاربی به دست آود که الهام بخش خلق اولین کتابش شد.گیل فورمن اکنون به همراه همسر و دو دخترش در بروکلین زندگی می کند
نکوداشت های کتاب ترکم کن
An appealing fairy tale for the exhausted and underappreciated.
یک داستان پریان دلنشین برای آن هایی که خسته و مورد کم لطفی قرار گرفته اند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

This surprising, compassionate story brings to life the secret fantasy of many overworked moms.
این داستان غافلگیرکننده و مهرآمیز، به رویای مخفیانه بسیاری از مادرانی که بیش از اندازه کار می کنند، زندگی می بخشد.
People People

A fast-paced and heartwarming read about a woman needing to give up everything in order to have it all.
اثری سریع و دلگرم کننده درباره زنی که باید همه چیز را رها کند تا همه چیز را به دست آورد.
Shelf Awareness Shelf Awareness

قسمت هایی از کتاب ترکم کن (لذت متن)
دو ساعت بعد، «ماری بث» کم کم دچار هراس شد. دکتر «کری»، بعد از این که «ماری بث» را خاطرجمع کرد که احتمالا چیزی نیست، او را سوار تاکسی کرد و به نزدیک ترین اورژانس رساند و از قبل زنگ زد تا آن ها بدانند او دارد می آید؛ «فقط برای چکاپ؛ محض اطمینان.»

به محض رسیدن به اورژانس، دست بندی به دستش زدند که به مانیتوری متصل بود. بعد او را به واحد مراقبت های قلبی هدایت کردند. در آنجا تحت نظارت صف بی پایانی از پزشکان قرار گرفت که حتی به آن ها نمی آمد به سن مجاز نوشیدن رسیده باشند، چه برسد به پزشکی خواندن.

در راه رسیدن به بیمارستان، «ماری بث» به محل کار «جیسون» زنگ زد که رفت روی پیغامگیر. یادش بود که «جیسون» گفته بود ممکن است قسمتی از روز را بیرون از دفترش باشد، پس به موبایلش زنگ زد. باز هم پیغامگیر؛ طبق معمول. «جیسون» به حرف زدن با تلفن حساسیت داشت.