کتاب فردا و فردا و فردا

Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow
کد کتاب : 102566
مترجم :
شابک : 978-6222544379
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب فردا و فردا و فردا اثر گابریل زوین

«فردا و فردا و فردا» رمانی از گابریل زوین است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. آمازون آن را بهترین کتاب سال 2022 نامید. زوین گفته است که برخی از بازی‌های ویدیویی تخیلی کتاب از واقعی الهام گرفته شده‌اند. -بازی‌ها و رویدادهای زندگی، مانند بازی ویدیویی تخیلی Solution، که «تصویری از قطار» بود، و بازی ویدیویی تخیلی پیشگامان، که احساسات خود او را در مورد بازی Stardew Valley منعکس می‌کرد. به گفته زوین، او همچنین از طراحان واقعی بازی، از جمله کن ویلیامز، روبرتا ویلیامز، جان کارمک و جان رومرو برای شخصیت های اصلی خود الهام گرفته است. این رمان با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. Publishers Weekly این رمان را "یک دستاورد بی نظیر" نامید.

وایرد این رمان را "کاملا جذب کننده" نامید و The New York Times Book Review از آن به عنوان "لذت بخش و جذاب" و "گسترده و سرگرم کننده" یاد کرد.

کتاب فردا و فردا و فردا

گابریل زوین
گابریل زوین، زاده ی 24 اکتبر 1977، فیلمنامه نویس و نویسنده ای آمریکایی است. زوین در سال 2000 در رشته ی ادبیات انگلیسی و آمریکایی از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. او در لس آنجلس زندگی می کند. اولین رمان زوین در سال 2005 انتشار یافت و سال بعد نامزد جایزه ی Quill شد.