کتاب مواظبت هستم

I Am Watching You
کد کتاب : 29995
مترجم :
شابک : 978-6009993239
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

چشم از تو برنمی دارم
I Am Watching You
کد کتاب : 11617
مترجم :
شابک : 978-600-490-048-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 347
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

حواسم بهت هست
I Am Watching You
کد کتاب : 37437
مترجم :
شابک : 978-6004611695
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چشم از تو برنمی دارم اثر ترزا دریسکل

کتاب چشم از تو برنمی دارم، اثری نوشته ی ترزا دریسکل است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. وقتی الا لانگفیلد در قطار به شکلی تصادفی صحبت های دو پسر جوان جذاب با دخترانی نوجوان را می شنود، ابتدا اهمیتی به این صحبت ها نمی دهد تا این که درمی یابد پسرهای جوان تازه از زندان آزاد شده اند. روز بعد، او خبری را می شنود مبنی بر این که یکی از دخترها، دختری زیبا با چشمانی سبز به نام آنا بالارد، ناپدید شده است. یک سال از این ماجرا می گذرد و همچنان خبری از آنا نیست. الا به خاطر این که آن روز در قطار نتوانست به دخترها کمکی برساند، احساس عذاب وجدان شدیدی می کند و خودش، تنها کسی نیست که نمی تواند این اتفاق را به فراموشی بسپارد: شخصی برای الا نامه های تهدیدآمیز می فرستد؛ نامه هایی که او را به مرگ تهدید می کنند.

کتاب چشم از تو برنمی دارم


ویژگی های کتاب چشم از تو برنمی دارم

از پرفروش ترین کتاب های آمازون

ترزا دریسکل
ترزا دریسکل، خبرنگار و نویسنده ای آمریکایی است. او بیش از بیست و پنج سال سابقه در کار خبرنگاری و به خصوص حوزه ی جرم و جنایت دارد. دریسکل با استفاده از تجارب خود در کار خبرنگاری، به نوشتن داستان روی آورد. آثار او در فهرست پرفروش ترین ها قرار گرفته و به شش زبان ترجمه شده است.
نکوداشت های کتاب چشم از تو برنمی دارم
A multilayered, suspenseful novel.
رمانی چندلایه و پرتعلیق.
Amazon Amazon

One of the best psychological thrillers released this year.
یکی از بهترین تریلرهای روانشناسانه ای که امسال عرضه شده است.
India Today

With a certain surprise in the end.
با یک غافلگیری قطعی در پایان.
Audible

قسمت هایی از کتاب چشم از تو برنمی دارم (لذت متن)
البته، نباید به صحبت های دیگران گوش می دادم. اما گوش ندادن به حرف های دیگران، وقتی توی اتوبوس یا قطار نشسته اید، غیرممکن است، قبول ندارید؟ بعضی افراد با تمام وجود توی دهنی تلفن همراهشان داد می زنند، در حالی که بقیه برای عقب نماندن از قافله صدایشان را بالا می برند بلکه صدا به صدا برسد.

سکوت سنگینی حاکم می شود، اما چندان به درازا نمی کشد. خیلی زود، دخترها دوباره خودشان را جمع و جور می کنند: «دارین سر به سرمون می ذارین؟» نه، پسرها سر به سرشان نمی گذارند. آن ها تصمیم گرفته اند با دیگران صادق باشند. تاوان اشتباهشان را داده اند، ولی نمی خواهند بابت کرده شان احساس شرمساری کنند.

اما واقعیت چیست؟ در این لحظه هیچ فکری درباره ی هیچ کدام از آن اتفاقات ندارم. از کجا بدانم که چه کار باید بکنم؟ چه انتظاری از زنی می توان داشت که تنها سابقه ی رفتار خشونت آمیز پسرش، تماشای یک فیلم ممنوع برای افراد زیر 18 سال در سینمای محلی است؟