کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer
کد کتاب : 1168
مترجم :
شابک : 978-600-7141-88-5
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

و هر روز صبح راه خانه دور و دورتر می شود
And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer
کد کتاب : 31786
مترجم :
شابک : 978-6009799510
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

هر روز راه خانه طولانی تر و دورتر می شود
And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer
کد کتاب : 3147
مترجم : سهیلا رحیمی
شابک : 9786008173427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود اثر فردریک بکمن

کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود، رمانی نوشته ی فردریک بکمن است که نخستین بار در سال 2016 به چاپ رسید. این رمان، اثری دیگر از نویسنده ی کتاب های جذاب و پرفروشی همچون «مردی به نام اُوه» و «بریت ماری اینجا بود» است و تصویری بسیار تکان دهنده از پیرمردی را ارائه می کند که در تلاش است تا ارزشمندترین خاطراتش را از دست ندهد در حالی که خانواده اش سعی می کنند او را تنها به حال خود وانگذارند. فردریک بکمن، درست با همان جذابیت و طنز همیشگی آثار موفق و پرفروشش، باری دیگر در این کتاب از درک بالای خود از سرشت بشر و همچنین از توانایی های خود در پرداخت به انسان هایی گیر افتاده در شرایطی سخت پرده برمی دارد. این کتاب، الماس کوچکی است که پیامش، مانند گنجینه ای گرانبها تا آخر عمر همراهتان خواهد بود.

کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود

نویسنده در مقدمه کتاب، چنین نوشته است: این رمان، داستانی است درباره خاطره ها و گم شدنشان. یک نامه عاشقانه است و در عین حال خداحافظی آهسته یک پدربزرگ با نوه اش و یک پدر با پسرش . این داستان درباره ترس است و درباره عشق و اینکه چطور این دو اغلب دست در دست هم پیش می روند و در نهایت درباره زمان است، وقتی که هنوز مالک آن هستیم. از اینکه این داستان را به خودتان تقدیم می کنید سپاسگزارم.

کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود


ویژگی های کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

فردریک بکمن
کارل فردریک بکمن، نویسنده و وبلاگ نویس سوئدی ا ست که در دوم ژانویه ی ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش ترها شهرت بکمن در سوئد به خاطر وبلاگ نویسی بود. او برای روزنامه های مختلف مقاله می نوشت و همکاری اش را با مجله مترو هم شروع کرده بود. او در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه ی اول پرفروش های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلم برگرفته از کتاب با همین نام در ۲۰۱۶ در سینماه...
نکوداشت های کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود
A little book with a big heart!
کتابی کوچک با قلبی بزرگ!
Goodreads

A beautiful and moving novella.
یک رمان کوتاه زیبا و تکان دهنده.
Lisa Genova, bestselling author of Still Alice

Bittersweet and wise.
تلخ و شیرین، و خردمندانه.
People Magazine

قسمت هایی از کتاب و هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می شود (لذت متن)
«وقتی آدمی رو فراموش می کنی یادت می ره که اون رو یادت رفته؟» «نه یه وقتایی یادم می مونه که یادم رفته. بدترین نوع فراموش همینه. مثل این که توی یه توفان گیر کرده باشی بعدش بیشتر سعی می کنم یادم بیاد اونقدر شدید که تمام این میدون به لرزه می افته...»

پیرمرد در حالی که به نواه اش چشم دوخته با خودش فکر می کند بهترین سال های زندگی مسلما این نیست؛ زمانی که یک پسربچه اینقدر بزرگ شده که بداند جهان به چه منوال می گذرد اما نه آنقدر که آن را نپذیرد.

«همیشه هم مجبوریم انشا بنویسیم! یه بار معلم ازمون خواست درباره این که معنی زندگی چیه انشا بنویسیم.» «تو چی نوشتی؟» «همراهی.» بابابزرگ چشم هایش را می بندد. «بهترین جوابی که تا حالا شنیدم.» «معلممون گفت باید جواب طولانی تری بنویسم.» «خوب تو چیکار کردی؟» «نوشتم: همراهی و بستنی.»