کتاب نامه ی گمشده

The Lost Letter
کد کتاب : 14115
مترجم :
شابک : 978-6001823299
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نامه ی گمشده اثر جیلین کانتور

اتریش ، سال 1938 . کریستوف شاگرد جوانی نزد یک گراور ساز تمبر اتریشی به نام فدریک فابر است. هنگامی که معلمش ناپدید می شود طول کریستالناتخت ناپدید می شود ، کریستف مجبور می شود تمبرهای آلمان ها را حک کند ، و همزمان در کنار النا ، دختر معلم محبوب خود کار می کند و همچنین با مقاومت اتریش برای ارسال پیام های زیرزمینی و جعل اوراق همکاری می کند. در حالی که او در میان هرج و مرج وحشیانه ی جنگ عاشق النا می شود ، کریستوف باید راهی برای نجات النا و خودش پیدا کند.
لس آنجلس ،سال 1989. کیتی نلسون در حال طلاق گرفتن از همسرش است و هنگامی که مشغول تمیز کردن خانه و همچنین زندگی اش است ، به کلکسیون تمبر پدرش بر می خورد. پدری که اخیرا به خانه سالمندان رفته است. هنگامی که یک ارزیابی کننده ، به نام بنیامین ، یک تمبر غیر معمول اتریشی در دوران جنگ جهانی دوم را که بر روی نامه ی عاشقانه ی قدیمی ای درج شده است ، کشف می کند و به سراغ کلکسیون پدر کیتی می رود، کیتی و بنیامین به یک سفر مشترک اعزام می شوند که داستانی از شور و شوق و تراژدی را که از پشت دیوار های فروریخته ی برلین از دهه ها و قاره ها عبور می کند می یابند .
رمان عاشقانه ، دلهره آور و اعتیاد آور ، نامه ی گمشده ، قدرت ماندگار عشق را نشان می دهد.

کتاب نامه ی گمشده

نکوداشت های کتاب نامه ی گمشده
I devoured The Lost Letter… an intriguing and very personal story of resistance.
من کتاب نامه ی گمشده را بلعیدم. داستانی جذاب و شخصی از مقاومت.
Georgia Hunter, author of We Were the Lucky Ones

With beautifully drawn characters and historical details, The Lost Letter is a tender, ravishing story that illuminates the sacrifices of a generation on an achingly human scale. A deeply enthralling, deeply satisfying historical love story.
همراه با شخصیت هایی که به خوبی ترسیم شده اند و جزئیات تاریخی، نامه ی گمشده، داستانی لطیف و مسحور کننده است که از خودگذشتگی های یک نسل برای دستیابی به ارزش های انسانی را به تصویر می کشد. داستان عاشقانه ای به شدت جذاب و به شدت راضی کننده.
Tamora Pierce

Full of heartbreak and tragedy, this novel about love lost and found and the importance of memories, is ultimately uplifting and would be a great choice for readers who enjoy stories set during World War II.
پر از حوادث غم انگیز و تراژدی، این کتاب که درباره ی عشق، گم کردن، پیدا کردن و اهمیت خاطرات است بسیار عالی است و برای کسانی که به داستان هایی که در دوران جنگ جهانی دوم می گذرد علاقه دارند بسیار انتخاب خوبی است.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب نامه ی گمشده (لذت متن)
نگاهم بین دو نقشه مدام این ور و آن ور کشیده می شود، تفاوت ها را با هم مقایسه می کنم. روستاهای کوچک دیگر هم ناپدید شده بودند. حالا که این طور با دقت به هر دو نقشه درست در کنار هم نگاه می کنم، انگار آثار ترس و وحشت این کشورها و اطراف آنها در دوران جنگ جهانی دوم برایم ملموس می شود. این احساس طوری روی من اثر می کند که هرگز پیش از این حتی قدرت فکر کردن به آن را نداشتم. نقطه های روی نقشه نشان دهنده ی خانه ها، کسب و کارها و مردم بود. همه از روی نقشه محو شده بودند. درست به اندازه ی یک بشکن زدن.

می دونی مردان زیادی برای رسیدن به جایی که گل سپیدگوهر رشد می کنه، از صخره های سنگی بالا رفتند و در این راه مردند. اونها می خواستند عشقشون رو به دوشیزه ی خاصی نشون بدن و شاید بتونن چنین گل اصیل و زیبایی رو به اون دختر هدیه بدن. شاید اونا احمق بودن. کی می دونه؟

زندگی همینه، نیست؟ همه ی چیزای احمقانه ای که ما نمی تونیم توضیحش بدیم.