کتاب قصه زویی

Zoe's Tale
جنگ پیرمرد 4
کد کتاب : 1478
مترجم :
شابک : 978-600-182-275-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

چهارمین جلد از مجموعه جنگ پیرمرد

از کتاب های پرفروش علمی تخیلی در آمریکا

فیلمی بر اساس این مجموعه ساخته خواهد شد.

معرفی کتاب قصه زویی اثر جان اسکالزی

کتاب قصه زویی، رمانی نوشته ی جان اسکالزی است که نخستین بار در سال 2008 منتشر شد. اسم من، زو بوتین پری است. من مستعمره نشینی تنها مانده در سیاره ای مرگبار هستم؛ مهره ای در یک بازی شطرنجِ میان ستاره ای برای نجات بشریت و یا مشاهده ی سقوط آن. همه ی ساکنین زمین، داستانی که من بخشی از آن هستم را می دانند. اما شما تمام ماجرا را نمی دانید؛ کارهایی که کردم، کارهایی که مجبور شدم انجام دهم، آن هم نه فقط برای نجات جان خودم بلکه برای زنده نگه داشتن شما، همه ی شما. داستان من پر از هیجان، ترس و تردید است؛ پر از شگفتی، ناامیدی و امیدواری. شما قصه ی من را می دانید، اما نه تمام آن را.

کتاب قصه زویی

جان اسکالزی
جان اسکالزی، زاده ی 10 می 1969، نویسنده ی آمریکایی داستان های علمی تخیلی و رئیس سابق «انجمن نویسندگان داستان های علمی تخیلی و فانتزی آمریکا» است.اسکالزی از همان دوران کودکی، شیفته ی داستان های علمی تخیلی و معمایی بود و همین موضوع او را به سمت نوشتن این داستان ها سوق داد. او در سال 1991 در رشته ی فلسفه از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شد. اسکالزی نویسندگی حرفه ای را در سال 1990 و در زمانی آغاز کرد که هنوز در کالج مشغول تحصیل بود و به صورت پاره وقت برای روزنامه ی the Chicago Sun-Times کار می کرد.
نکوداشت های کتاب قصه زویی
Consistently engaging.
با جذابیتی مداوم.
Booklist Booklist

A touching novel.
رمانی تأثیرگذار.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب قصه زویی (لذت متن)
همه جا می تونی احساس خوشبختی بکنی به شرط این که نگرش درست رو داشته باشی، و البته توانایی نادیده گرفتن بوی کل یه سیاره رو.