کتاب خون فروش

Chronicle of a Blood Merchant
  • 45,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: مروارید مروارید
    نویسنده:
کد کتاب : 16171
مترجم :
شابک : 978-9641915652
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خون فروش اثر یو هوآ

کتاب "خون فروش" رمانی است که توسط نویسنده چینی یو هوآ نوشته شده است. این سومین رمان منتشر شده او پس از گریه در قطره چکان و زندگی است.
این داستان مربوط به یک کارگر کارخانه تولید ابریشم است ، خو سانگوان ، که خون خود را در طول سالها می فروشد ، در بیشتر موارد سعی در بهبود زندگی خود و اعضای خانواده اش و غلبه بر مشکلات خانوادگی دارد. این داستان در اواخر دهه 1940 تا دهه 1980 اتفاق می افتد ، از سالهای اولیه جمهوری خلق چین تا پس از انقلاب فرهنگی.

داستان با دیدار خو سانگوان از پدربزرگش آغاز می شود ، زمانی که او برای اولین بار از خون فروشی اطلاع پیدا می کند.
پس از کشف اینکه فروش خون می تواند به سرعت پول زیادی برای او بدست آورد ، وقتی که او و خانواده اش با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند ، دائما شروع به فروش خون خود می کند.

فضای "مردمی" در رمان با استفاده گسترده از گفتگوهای روزمره ، که ماهیت دهقانان چینی و سناریوی اجتماعی آن دوران را برجسته می کند ، به خوبی ملموس شده است. این رمان عناصر طنز سیاه را در خود جای داده است - مشخصه ای که یو هوا به طور معمول در رمان های دیگر خود به کار برده است. سبک یو هوا در استفاده از شوخ طبعی برای برجسته سازی مسائل سیاسی اجتماعی معاصر در چین با جنبش "رئالیسم بدبینانه" قابل مقایسه است.

کتاب خون فروش

یو هوآ
یو هوآ، زاده ی 3 آپریل 1960، نویسنده ای چینی است.هوآ قبل از روی آوردن به نویسندگی در سال 1983، به مدت پنج سال به تحصیل دندانپزشکی مشغول بود. او اندکی پس از انتشار اولین اثر خود، به عنوان یک نویسنده ی خوش آتیه ی آوانگارد شناخته شد. بسیاری از منتقدین، هوآ را یکی از برترین نویسندگان پست مدرنیست ادبیات چین در نظر می گیرند.