کتاب خانه هزارتو

House of Many Ways
کد کتاب : 21887
مترجم :
شابک : 978-6001820328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه Mythopoeic سال 2009

معرفی کتاب خانه هزارتو اثر دایانا واین جونز

کتاب «خانه هزارتو » یک رمان فانتزی بزرگسالان جوان نوشته دایانا وین جونز است. داستان در همان دنیای قلعه متحرک هاول می گذرد. جایی که در آن زندگی امن و محترمانه ای داشته است. او هرگز یاد نگرفته است که چگونه حتی کوچکترین کارهای خانه را انجام دهد. هنگامی که او ناگهان به مراقبت از کلبه کوچک عموی بیمارش ویلیام میپردازد و برای ماجراجویی خوشحال به نظر می رسد، اما کار آسان خانه نشینی با این واقعیت پیچیده می شود که عمو بزرگ ویلیام نیز جادوگر سلطنتی نورلند است. خانه جادویی فضا و زمان را در هم میشکند.
چارمین تقریبا چیزی در مورد جادو نمی‌داند و این میتواند او را به شکل غیر منتظره ای شوکه کند. این حالت اسرارآمیز در خانه می تواند تقریبا به هر مکانی منتهی شود - از اتاق های دیگر مانند آشپزخانه تا مکان های دور مانند کاخ سلطنتی و حتی دوره های زمانی دیگر. در اولین روزهای حضور در خانه جادویی، او به مراقبت از یک سگ ولگرد جادویی به نام وایف می پردازد که ناگهان با یک چیز وحشتناک مواجه می شود.

کتاب خانه هزارتو

دایانا واین جونز
دایانا واین جونز، زاده ی 16 آگوست 1934 و درگذشته ی 26 مارس 2011، نویسنده ی انگلیسی بود.دایانا در لندن به دنیا آمد. او پس از دوران مدرسه، به تحصیل در رشته ی انگلیسی در کالجی در آکسفورد پرداخت و در سال 1956 فارغ التحصیل شد. جونز در همین سال ازدواج کرد و صاحب سه پسر شد. او نویسندگی را در اواسط دهه ی 1960 و به گفته ی خودش، «به منظور حفظ سلامت عقل» آغاز کرد و در این عرصهخ به موفقیت های زیادی دست یافت.دایانا واین جونز سرانجام در سال 2011 بر اثر بیماری سرطان ریه درگذشت.