کتاب زیر آسمانی به رنگ خون

Beneath a Scarlet Sky
کد کتاب : 22264
مترجم :
شابک : 978-6226983013
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 590
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

زیر آسمان سرخ
Beneath a Scarlet Sky
کد کتاب : 96915
مترجم :
شابک : 978-6008120445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 665
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زیر آسمانی به رنگ خون اثر مارک سولیوان

براساس داستان واقعی یک قهرمان فراموش شده ، پرفروش ترین کتاب USA Today و از پرفروش های آمازون.
زیر آسمانی به رنگ خون ، داستان حماسی پیروزمندانه ای از شجاعت و انعطاف پذیری باورنکردنی یک جوان در یکی از تاریک ترین دوران تاریخ است.
پینو لیلا نمی خواهد کاری با جنگ یا نازی ها داشته باشد. او یک نوجوان عادی ایتالیایی است - شیفته موسیقی ، غذا و دختران است - اما روزهای بی گناهی او به پایان رسیده است. هنگامی که خانه ی خانوادگی وی در میلان توسط بمب های متفقین تخریب می شود ، پینو به یک راه آهن زیرزمینی می پیوندد که به یهودیان فرار از کوه های آلپ کمک می کند و عاشق آنا ، بیوه زنی زیبا که شش سال بزرگتر از او است ، می شود.
در تلاش برای محافظت از او ، والدین پینو او را مجبور می کنند که به عنوان یک سرباز آلمانی ثبت نام کند - اقدامی که فکر می کنند او را از جنگ دور می کند. اما پس از آسیب دیدگی پینو ، وی در سن هجده سالگی استخدام می شود تا راننده یشخصی دست چپ آدولف هیتلر در ایتالیا ، ژنرال هانس لییرز ، یکی از مرموزترین و قدرتمندترین فرماندهان رایش سوم شود.
اکنون ، با فرصت جاسوسی برای متفقین در داخل فرماندهی عالی آلمان ، پینو جنگ مخفی ، وحشت جنگ و اشغال نازی ها را تحمل می کند. عشق او به آنا و زندگی ای که آرزو دارند روزی بتوانند با هم تجربه کنند شجاعت او را تقویت می کند. خوانندگان از این حماسه ی تاریخی پر از تعلیق و عشق لذت خواهند برد.

کتاب زیر آسمانی به رنگ خون


ویژگی های کتاب زیر آسمانی به رنگ خون

نامزد دریافت جایزه ی بهترین داستان تاریخی گودریدز سال 2017

نکوداشت های کتاب زیر آسمانی به رنگ خون
Meticulous research highlights this World War II novel of a youth growing into manhood…a captivating read
تحقیقات دقیق این رمان که درباره جنگ جهانی دوم و مرد شدن پسری جوان است را برجسته می کند. رمانی گیرا.
RT Book Reviews

Beneath a Scarlet Sky tells the true story of one young Italian’s efforts to thwart the Nazis
کتاب زیر آسمانی به رنگ خون داستان حقیقی تلاش های یک جوان ایتالیایی برای مقابله با نازی ها را روایت می کند.
Shelf Awareness Shelf Awareness

Action, adventure, love, war, and an epic hero—all set against the backdrop of one of history's darkest moments
اکشن ، ماجراجویی ، عشق ، جنگ و یک قهرمان حماسی - همه در پس زمینه تاریک ترین لحظات تاریخ.
Tess Gerritsen

قسمت هایی از کتاب زیر آسمانی به رنگ خون (لذت متن)
ایل دوچه هم مانند همه فرعونها، امپراتورها و مستبدان پیش از خود نمرد تا فروریختن امپراتوری ای را که بر پا کرده بود به چشم دید. در بعدازظهر آن روز اواخر بهار، قدرت سیاسی داشت مانند خون از تن و جان بنیتو موسولینی خارج میشد. قدرت داشت برای همیشه از چنگ او میگریخت؛ درست مانند شادی و سرزندگی که از قلب بیوهای جوان بگریزد و هرگز بازنگردد. لشگریان تارومار شده دیکتاتور فاشیست از شمال آفریقا عقب نشینی کرده بودند. جزیره سیسیل در محاصره نیروهای متفقین بود. آدولف هیتلر نیز هر روز سربازان و تدارکات بیشتری را به جنوب می فرستاد تا چکمه ایتالیا را پرزور تر کند

در آن احوال فقط هفده سال داشت با یک متر و هشتادوپنج سانتی متر قد و هفتادوپنج کیلو وزن دراز بود و دیلاق، دست وپایی بزرگ داشت و موهایی سرکش و رام نشدنی، آن همه جوش غرور جوانی روی صورتش و بدتر از همه، دست و پا چلفتی بودنش نمی گذاشت هیچ کدام از دخترهایی که از آنها خواهش می کرد با هم به سینما بروند، همراهش شوند. با این همه، پینو ذاتا در زمره آدمهایی بود که خم به ابرو نمی آورند. س به سمت میدان جلوی دوامو یا همان کلیسای بزرگ گوتیکی می رفت که درست در قلب شهر میلان جاگرفته بود و بازیلیکادی سانتا ماریا ناشنته نام داشت. همراه دوستانش بود و بی خیال و مطمئن.