کتاب آهااای دنیا

Hello, Universe
برخی دوستی ها در دست سرنوشت است
کد کتاب : 30794
مترجم :
شابک : 978-6009832927
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

دنیای بی کران، سلام!
Hello, Universe
کد کتاب : 23035
مترجم :
شابک : 978-6004622974
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 219
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 93
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دنیای بی کران، سلام! اثر ارین انترادا کلی

کتاب «دنیای بی کران، سلام» رمانی نوشته ی «ارین انترادا کلی» است که نخستین بار در سال 2017 چاپ شد. «ویرجیل سالیناس»، پسری یازده ساله و بسیار خجالتی است که در خانواده ی پر سر و صدای خود به حاشیه رانده شده، در مدرسه با مشکل مواجه است و می خواهد چیزی بیشتر از وقت گذراندن با حیوان خانگی اش «گالیور» و دوستش «کائوری» را در زندگی تجربه کند. همکلاسی «ویرجیل»، «والنسیا» که به خاطر اختلال شنوایی خود، دوستان زیادی در مدرسه ندارد، امیدوار است که «کائوری» به او کمک کند تا از دست کابوس هایش خلاص شود. اما در عوض، این «کائوری» است که پس از غیبت «ویرجیل» در جلسه ای از پیش تعیین شده، برای نجات او از «والنسیا» درخواست کمک می کند.

کتاب دنیای بی کران، سلام!


ویژگی های کتاب دنیای بی کران، سلام!

برنده نشان نیوبری سال 2018

نامزد جایزه تگزاس Bluebonnet سال 2019

ارین انترادا کلی
ارین انترادا کلی (Erin Entrada Kelly) نویسنده ادبیات کودکان فیلیپینی-آمریکایی است. وی برای سومین رمان خود، سلام، جهان، توسط انجمن خدمات کتابخانه ای به کودکان، مدال جان نیوبری 2018 را دریافت کرد.کلی متولد ایالات متحده و بزرگ شده در دریاچه چارلز، لوئیزیانا است، اما اکنون در نیو قلعه کانتی، دلاور، در نزدیکی فیلادلفیا، پنسیلوانیا زندگی می کند. مادرش از فیلیپین به ایالات متحده مهاجرت کرد.کلی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ایالتی مک نایس و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از کالج روزتمان است، جایی که دوره ه...
نکوداشت های کتاب دنیای بی کران، سلام!
A charming novel about a serendipitous friendship.
رمانی جذاب درباره یک دوستی غیرمنتظره.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It celebrates bravery, being different, and finding your inner hero.
نکوداشتی از شجاعت، متفاوت بودن، و یافتن قهرمان درون.
Barnes & Noble

With rich and distinctive characters.
با کاراکترهایی غنی و متمایز.
Shelf Awareness Shelf Awareness

قسمت هایی از کتاب دنیای بی کران، سلام! (لذت متن)
«ورجیل» گوشی را سر داد توی جیب لباس خوابش و به سمت صدای مامان بابا و برادرهایش راه افتاد که با هیچ صدایی اشتباه نمی شد؛ آن ها سحرخیز بودند، چون انگار تا ابد تمرین فوتبال داشتند. توی آشپزخانه، مامان و بابا آب پرتقال می خوردند و انرژیشان را تخلیه می کردند. «ورجیل» هم سعی می کرد از وسط آن همه هیجان خودش را رد کند تا شاید دستش به میوه یا تخم مرغ آبپزی چیزی برسد.

«ورجیل» جرأت نکرد چشم هایش را باز کند. کف پاهایش مثل بلوک سیمانی و ران هایش مثل کش شده بود. دهانش را هم آنقدر محکم به هم جفت کرد که فقط از راه بینی می توانست نفس بکشد! اما در واقع نفس نمی کشید؛ بیشتر نفسش را بیرون می داد. صدای نفس های تند و بی فایده اش که از بینی بیرون می زد، فضا را پر کرده بود. صدای تکان تکان ها بیشتر هم شد و فهمید که نمی تواند صدای خفاش باشد.

«ویرجیل» غرغرکنان چیزی شبیه سلام گفت. مامان و بابا و برادرهایش روی صندلی های پشت بلند، جلوی پیشخان آشپزخانه نشسته بودند. «لولا» هم پشت میز صبحانه نشسته بود و روزنامه می خواند.