کتاب فرار کن

Run Away
کد کتاب : 53351
مترجم :
شابک : 978-6003841734
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

فراری
Run Away
کد کتاب : 25379
مترجم :
شابک : 978-6226983044
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 433
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فراری اثر هارلن کوبن

کتاب «فراری» رمانی نوشته «هارلن کوبن» است که اولین بار در سال 2019 به چاپ رسید. «سایمن گرین» و همسرش، در ظاهر زندگی بی نقصی دارند—به جز این که آن ها شش ماه است که دخترشان «پیج» را ندیده اند؛ دختری که به مواد مخدر آلوده شده است. وقتی «سایمن» به شکل تصادفی «پیج» را در «سنترال پارک» می بیند، سعی می کند با او حرف بزند اما «آرون کوروال»، دوست پسر «پیج»، جلوی «سایمن» می ایستد و دعوایی میان آن ها شکل می گیرد. «پیج» از آنجا می گریزد. وقتی مدتی بعد جسد «آرون» در خانه ای متروک در «برانکس» پیدا می شود، «سایمن» و دخترش به مظنونین پرونده قتل تبدیل می شوند. «سایمن» که قسم خورده به هر قیمت «پیج» را پیدا کند، خیلی زود درمی یابد که جست و جویش با پرونده ای متعلق به یک کارآگاه خصوصی اهل «شیکاگو» برای یافتن فردی گمشده، در هم تنیده شده است.

کتاب فراری


ویژگی های کتاب فراری

نامزد دریافت جایزه بهترین داستان معمایی گودریدز سال 2019

«هارلن کوبن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

هارلن کوبن
هارلن کوبن، زاده ی 4 ژانویه ی 1962، نویسنده ی آمریکایی رمان های معمایی و تریلر است.کوبن در خانواده ای یهودی در نیوجرسی چشم به جهان گشود. او همزمان با تحصیل در رشته ی علوم سیاسی، به همراه دن براون، عضو انجمن دانشگاهی سای اوپسیلون بود.او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در شرکت گردشگری پدربزرگش مشغول به کار شد.کوبن در سال آخر دانشگاه متوجه علاقه ی خود به نویسندگی شد. اولین کتاب او در 26سالگی انتشار یافت و رمان های بعدی او با موفقیت همراه شدند.هارلن کوبن به همراه همسر و چهار فرزندشان در ریجوود نی...
نکوداشت های کتاب فراری
The breakneck pacing and intricate story line will have readers on the edge of their seats.
سرعت سرسام آور و خط داستانی چندوجهی، مخاطبین را هیجان زده نگه خواهد داشت.
Publishers Weekly Publishers Weekly

With a shocking conclusion.
با پایانی شوکه کننده.
Associated Press

An absolutely brilliant, taut thriller.
تریلری بسیار درخشان و خوش-ساخت.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب فراری (لذت متن)
بعضی ها می گفتند او را می شناسند و اگر «سایمون» پول بیشتری بدهد، جزئیات بیشتری می گویند. «سایمون» پول بیشتری داد اما به نتیجه ای نرسید. بیشتر آن ها گفتند که او را نمی شناسند، اما حالا که «سایمون» خودش تن و بدن «پیج» را می دید، می فهمید چرا؛ هیچ شباهتی بین دختر دوست داشتنی اش و این لاغرمردنی نشئه وجود نداشت.

«سایمون» به انتخاب های زندگی اش فکر می کرد، به تصمیم های بد و دوراهی هایی که در زندگی داشته، و کارها و اوضاعی که «پیج» را به این جهنم شلوغ و آشفته کشانده بود. این مسئله تقصیر او بود، نبود؟ البته تا حدودی تقصیر او بود. اثر پروانه ای. یک چیز را تغییر می دهی سپس همه چیز تغییر می کند.

ای کاش و اگرهای همیشگی. «پیج» می خواست بنویسد. اگر «سایمون» یکی از مقاله هایش را برای دوستش در آن مجله ادبی محلی فرستاده بود که با کمک های مردمی چاپ می شد و آن را چاپ کرده بود، «پیج» بیشتر روی نویسندگی اش تمرکز می کرد؟ «پیج» برای پذیرش اولیه در منطقه «کلمبیا» رد شده بود.