کتاب آخرین شانس

No Second Chance
کد کتاب : 30423
مترجم :
شابک : 978-6001870569
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 434
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«هارلن کوبن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب آخرین شانس اثر هارلن کوبن

کتاب «آخرین شانس» رمانی نوشته «هارلن کوبن» است که نخستین بار در سال 2003 به انتشار رسید. یک جراح پلاستیک به نام «مارک سایدمن» در بیمارستان به هوش می آید و درمی یابد که خودش به شکل جدی آسیب دیده، همسرش تیر خورده و جانش را از دست داده، و دختر نوزادش، «تارا»، ربوده شده است. داستان که بین نقطه نظر سوم-شخص و نقطه نظر اول-شخص «مارک» روایت می شود، بیش از یک سال از تلاش «مارک» برای یافتن «تارا» را به تصویر می کشد. کاراکترهایی جذاب در مأموریت «مارک»، او را همراهی می کنند از جمله دوست دختر سابق او—مأمور سابق FBI—که به زندگی «مارک» بازمی گردد؛ وکیل او که بهترین دوستش نیز هست؛ و یک افسر پلیس و یک مأمور FBI که برای مدتی به این موضوع شک می کنند که شاید این آدم‌ربایی و باج‌خواهی، کار خود «مارک» باشد.

کتاب آخرین شانس

هارلن کوبن
هارلن کوبن، زاده ی 4 ژانویه ی 1962، نویسنده ی آمریکایی رمان های معمایی و تریلر است.کوبن در خانواده ای یهودی در نیوجرسی چشم به جهان گشود. او همزمان با تحصیل در رشته ی علوم سیاسی، به همراه دن براون، عضو انجمن دانشگاهی سای اوپسیلون بود.او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در شرکت گردشگری پدربزرگش مشغول به کار شد.کوبن در سال آخر دانشگاه متوجه علاقه ی خود به نویسندگی شد. اولین کتاب او در 26سالگی انتشار یافت و رمان های بعدی او با موفقیت همراه شدند.هارلن کوبن به همراه همسر و چهار فرزندشان در ریجوود نی...
نکوداشت های کتاب آخرین شانس
A wild ride about home, family, love, and loss.
تجربه ای طوفانی درباره خانه، خانواده، عشق، و فقدان.
Houston Chronicle

It will keep you mesmerized from beginning to the head-spinning, unexpected end.
این کتاب از ابتدا تا پایان سرسام آور و غیرمنتظره خود، شما را مسحور نگه می دارد.
Forbes

A satisfying Thriller.
تریلری رضایت بخش.
Fort Lauderdale Sun-Sentinel

قسمت هایی از کتاب آخرین شانس (لذت متن)
شهرت، اعتیادآورتر از کراک است. بزرگسالانی که شهرت را از دست می دهند-به عنوان مثال ستاره های موقتی-معمولا به افسردگی دچار می شوند، اگرچه تلاش می کنند که وانمود کنند سطحشان از این چیزها بالاتر است.

نمی خواهند واقعیت را بپذیرند. تمام زندگیشان یک دروغ است، تقلایی از روی استیصال برای یک دوز دیگر از قدرتمندترین مخدر ممکن. شهرت.

اما اندوه دوست دارد که پشت بوته ها پنهان شود. لذت می برد از این که ناگهان بیرون بپرد، غافلگیرت کند، مسخره ات کند، تظاهرت به عادی بودن را از بین ببرد.