کتاب بی تفاوتی نرم جهان

The Sweet Indifference of the World
کد کتاب : 26049
مترجم :
شابک : 978-6226674164
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

بی تفاوتی دلنشین دنیا
The Sweet Indifference of the World
  • 15 % تخفیف
    50,000 | 42,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 51343
مترجم :
شابک : 978-6003539266
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بی تفاوتی نرم جهان اثر پتر اشتام

کتاب «بی تفاوتی نرم جهان» رمانی نوشته «پتر اشتام» است که نخستین بار در سال 2018 منتشر شد. «کریستوف»، نویسنده ای سوییسی و موفق که در استکهلم زندگی می کند، بازیگری را می بیند که شباهت عجیبی به دوست دختر سابقش دارد، و پس از تعقیب او، یادداشتی را برای اتاق دختر در هتل می فرستد: «لطفا فردا ساعت دو بعد از ظهر به گورستان جنگل بیا. داستانی برای تعریف کردن دارم.» زن بازیگر، «لنا»، شگفت زده و هراسان می شود از این که «کریستف» از جزئیات زندگی شخصی اش تا این اندازه اطلاعات دارد—و همینطور از جزئیات زندگی دوست پسر رمان نویسش یعنی «کریس». همزمان با این که «کریستف» به این تئوری فکر می کند که «لنا» ممکن است همزاد دوست دختر سابقش یعنی «ماگدلنا» باشد، داستان شکلی حتی عجیب تر به خود می گیرد و به تأملی تفکربرانگیز در این باره تبدیل می شود که خاطرات چگونه می توانند واقعیت را تحریف کنند.

کتاب بی تفاوتی نرم جهان


ویژگی های کتاب بی تفاوتی نرم جهان

«پتر اشتام» از نویسندگان پرفروش در ادبیات سوییس

پتر اشتام
پیتر اشتام در سال ۱۹۶۳ در سوئیس به دنیا آمد. پدرش حسابدار یک شرکت بود. پتر پس از پایان دبیرستان مدت سه سال به عنوان حسابدار کارآموزی کرد و پس از مدتی تصمیم گرفت وارد دانشگاه زوریخ شود. در دانشگاه زوریخ دوره های کوتاه مدت مختلفی چون ادبیات انگلیسی، کسب و کار و روانشناسی را گذراند و در این مدت به عنوان کارآموز در آسایشگاه روانی به کار مشغول شد. اشتام مدتی را در نیویورک، پاریس، و اسکاندیناوی به سر برد و سرانجام در سال ۱۹۹۰ به عنوان نویسنده و روزنامه نگار مستقل در زوریخ مستقر شد. اشتام مقالات زیا...
نکوداشت های کتاب بی تفاوتی نرم جهان
Fans of Julian Barnes will love this.
طرفداران «جولین بارنز» عاشق این کتاب خواهند شد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

An alluring, melancholic novel.
رمانی مسحورکننده و مالیخولیایی.
Barnes & Noble

A complex story of a love affair that tests the boundaries of reality.
داستانی پیچیده درباره رابطه ای عاشقانه که محدوده های واقعیت را به چالش می کشد.
Vogue

قسمت هایی از کتاب بی تفاوتی نرم جهان (لذت متن)
بیشتر وقت ها به دیدنم می آید. اغلب نیمه شب ها. کنار تختم می ایستد، نگاهم می کند و می گوید: «پیر شده ای!» این حرف را از روی بدجنسی نمی زند، صدایش طنین گرمی دارد، پر از عشق.

هیچ وقت در مورد چیزهایی که باید صحبت کنیم، زیاد حرف نمی زنیم، زمان می گذرد. به هم نگاه می کنیم و لبخند می زنیم. می شود گفت هر شب می آید؛ گاهی حتی در تاریک روشن صبح. هیچگاه خیلی وقت شناس نبوده، اما اشکالی ندارد.

وقتی دوباره از پنجره بیرون را نگاه می کنم، او را می بینم که آنجا ایستاده است. نفس هایش بخار می کند. لبخندی می زند و سرش را به طرفم تکان می دهد. دهانش تکان می خورد. حدس می زنم صدایم می کند؛ این بار کاملا واضح؛ طوری که می توانم آن را از حرکت لب هایش بخوانم، تکرار می کند: «بیا! بیا برویم گردش.» فریاد می زنم: «الان می آیم، صبر کن!» این صدای گرفته و خشن مرا می ترساند؛ صدای مردی سالخورده است. صدایی که به اندازه جسم نحیفی که در آن اسیرم، برایم بیگانه است.