کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا (در سفر)

Shopaholic Takes Manhattan
کد کتاب : 29327
مترجم :
شابک : 978-6003360266
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

«سوفی کینسلا» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا (در سفر) اثر سوفی کینسلا

کتاب «در سفر» رمانی نوشته ی «سوفی کینسلا» است که اولین بار در سال 2001 انتشار یافت. «بکی بلوم وود»، متخصص مسائل مالی با برنامه ای تلویزیونی متعلق به خودش، بیش از هر زمان دیگر در مشکلات مالی غرق شده است: او نمی تواند دست از خرید کردن بردارد، حتی با این که پولی برایش باقی نمانده است. او از همخانه اش «سوزی» درخواست کرده که مسئول نظارت بر خریدهایش باشد، اما این کار هم نتیجه ای نداشته—«بکی» همیشه راهی برای توجیه خریدهایش پیدا می کند و نمی تواند از رفتن به لباس فروشی های شیک دست بکشد. دوست پسر «بکی»، «لوک»، فرصت این را به دست آورده تا شرکتی جدید در نیویورک تأسیس کند، و «بکی» نیز با او در این سفر همراه می شود. آیا «بکی» می تواند در نیویورک، زندگی جدیدی برای خود به وجود آورد؟
زندگی برای بکی بلوم وود خوب به نظر می رسد. او رابطه خوبی با دوست پسرش لوک دارد و همچنین شغل ثابتی دارد که در تلویزیون مشاوره مالی می دهد. علاوه بر این، او با مدیر بانکش، درک اسمیت، روابط خوبی دارد. زندگی برای بکی مشکل ساز می شود زمانی که آقای اسمیت از بانک اندویچ بازنشسته می شود و لوک اعلام می کند که می خواهد در نیویورک زندگی کند، تغییرات بزرگی در انتظار بکی است. او مانند فرشته ای به بهشت به نیویورک می رود و ...

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا (در سفر)

سوفی کینسلا
سوفی کینسلا، زاده ی 12 دسامبر 1969، نویسنده ای انگلیسی است. کینسلا در آکسفورد ابتدا به تحصیل در رشته ی موسیقی پرداخت اما یک سال بعد به تحصیل در رشته ی سیاست، فلسفه و اقتصاد روی آورد. او قبل از روی آوردن به نوشتن داستان، به عنوان روزنامه نگار حوزه ی مالی کار می کرد. کتاب های او به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا (در سفر)
Kinsella has a genuine gift for comic writing.
«کینسلا» استعدادی تمام عیار در نوشتن کمدی دارد.
Boston Globe Boston Globe

With a plucky and funny heroine.
با یک قهرمان زن شجاع و بامزه.
People People

A laugh-a-minute read.
اثری که در هر دقیقه شما را به خنده می اندازد.
Glamour

قسمت هایی از کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا (در سفر) (لذت متن)
بسیار خوب. تمرکز کن و وسایلت را جمع کن. این کار واقعا نباید زیاد طول بکشد. تنها چیزی که من لازم داشتم، یک سری وسایل اولیه و چند دست لباس مناسب بود برای گذراندن یک تعطیلات کوتاه در منطقه ی ییلاقی «سامرست».

من حتی فهرستی از وسایل و لباس هایی که لازم داشتم، تهیه کرده بودم و این کار را ساده تر می کرد. شلوار جین: دو تا. یکی دم دستی و دیگری نسبتا مجلسی.

راستش بهتر بود بگوییم سه تا شلوار جین. چون لازم بود شلوار مارک دار جدیدم را هم با خودم ببرم، هم نو بود و هم شیک، و می توانستم در یک بعد از ظهر چند ساعتی هم آن را بپوشم. اوه، راستی آن شلوار جین که رویش گلدوزی شده بود و تا حالا آن را نپوشیده بودم؛ لازم بود آن را هم با خودم ببرم.