کتاب کارآگاه دهکده

Knight's gambit
  • 38,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افق افق
کد کتاب : 3584
مترجم :
شابک : 9786003534445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کارآگاه دهکده اثر ویلیام فاکنر

کارآگاه دهکده مجموعه داستان کوتاهی از نویسنده آمریکایی ویلیام فاکنر است که در سال ۱۹۴۹ منتشر شد. این کتاب با احتساب داستان اصلی، شش داستان فاکنر درباره وکیل مدافع گاوین استیونز را جمع‌آوری می‌کند، که او همچنین نقش اصلی را در رمان «مهاجم در غبار» (1948) دارد.
گاوین استیونز وکیل شهرستان جفرسون در شهرستان خیالی فاکنر یوکناپاتاوفا، می سی سی پی است.
استیونز زیرک، مراقب و بردبار در برابر خصلت ها و ناتوانی های هموطنان جنوبی خود است. او در کشف و پیشگیری از جرم در جامعه شهرستان، و در رسیدگی به احساسات انسانی آزاد شده توسط خشونت در جامعه شرکت می کند. داستان ها توسط برادرزاده اش که او را عمو گاوین می نامد روایت می شود. او سرانجام با بیوه هریس، یار دوران جوانی اش ازدواج می کند.
پنج داستان اول در مجلات مختلف منتشر شد. شش داستان منتشر شده با هم در سال 1949 را می توان به عنوان یک رمان در نظر گرفت.
«فردا» در سال 1972 با بازی رابرت دووال در فیلمی به همین نام اقتباس شد.
ویلیام کاتبرت فاکنر رمان نویس آمریکایی و برندهٔ جایزه نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک‌های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است. شهرت او عمدتا به خاطر رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش است که بسیاری از آن‌ها در شهر خیالی یوکناپاتافا اتفاق می‌افتد که فاکنر آن را بر اساس ناحیهٔ لافایت، که بیشتر زندگی خود را در آنجا سپری کرده بود، و ناحیه هالی اسپرینگز/مارشال آفریده‌است.
فاکنر یکی از مهم‌ترین نویسندگان ادبیات آمریکا و مشخصا ادبیات جنوب آمریکاست. با اینکه اولین آثار فاکنر از سال ۱۹۱۹، و بیشترشان در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ منتشر شده بود، وی تا هنگام دریافت جایزهٔ نوبل در سال ۱۹۴۹ نسبتا ناشناخته مانده بود.

کتاب کارآگاه دهکده

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...