کتاب زنان نامرئی

Invisible Women
افشای سوگیری داده ها در دنیایی طراحی شده برای مردان
کد کتاب : 38468
مترجم :
شابک : 978-6227280050
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی کتاب سال فایننشال تایمز سال 2019

برنده ی جایزه ی انجمن سلطنتی علوم سال 2019

معرفی کتاب زنان نامرئی اثر کرولاین کریادو پرز

داده ها برای دنیای مدرن اساسی هستند. از توسعه اقتصادی ، مراقبت های بهداشتی ، آموزش و سیاست های عمومی ، ما برای تخصیص منابع و تصمیم گیری های اساسی به تعداد متکی هستیم. اما از آنجا که داده های زیادی جنسیت را در نظر نمی گیرند ، زیرا با مردان به عنوان پیش فرض و با زنان به عنوان یک نوع غیر معمول رفتار می کنند ، تعصب و تبعیض در سیستم های ما پنهان است. و زنان هزینه های هنگفتی را برای این تعصب ، در وقت ، پول و اغلب با زندگی خود پرداخت می کنند.

کارولین کریادو پرز ، مدافع مشهور فمینیست ، در کتاب «زنان نامرئی» علت اصلی تکان دهنده نابرابری جنسیتی و تحقیقات در زنان نامرئی ، غواصی در زندگی زنان در خانه ، محل کار ، میدان عمومی ، مطب دکتر و موارد دیگر را بررسی می کند. این تحقیق با صدها مطالعه در ایالات متحده ، انگلستان و سراسر جهان و با انرژی ، ذکاوت و هوش درخشان نوشته شده است ، این یک نمایش پیشگامانه و فراموش نشدنی است که نگاه شما به جهان را تغییر خواهد داد.
کارولین کریادو پرز نویسنده ، پخش کننده و فعال فمینیست است که از طرف ملکه به عنوان مبارز سال حقوق بشر در لیبرتی و از طرف OBE انتخاب شده است. وی دارای مدرک زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه آکسفورد است و در رشته اقتصاد رفتاری و فمینیستی در دانشکده اقتصاد لندن تحصیل کرده است. او در لندن زندگی می کند.

کتاب زنان نامرئی

نکوداشت های کتاب زنان نامرئی
Read this book and then tell me the patriarchy is a figment of my imagination
این کتاب را بخوانید و سپس به من بگویید پدر سالاری حاصل تصورات من است
New York Times New York Times

Invisible Women is a game-changer; an uncompromising blitz of facts, sad, mad, bad and funny, making an unanswerable case and doing so brilliantly. … the ambition and scope — and sheer originality — of Invisible Women is huge; no less than the story of what happens when we forget to account for half of humanity. It should be on every policymaker, politician and manager’s shelves.
Invisible Women یک تغییر دهنده بازی است. یک واقعیت ناگهانی سازش ناپذیر ، غم انگیز ، دیوانه ، بد و خنده دار ، یک پرونده غیرقابل پاسخ را رقم می زند و این کار را بسیار درخشان انجام می دهد. ... جاه طلبی و دامنه - و اصالت محض - زنان نامرئی بسیار زیاد است. چیزی کمتر از داستان آنچه اتفاق می افتد وقتی فراموش می کنیم نیمی از بشریت را حساب کنیم. این باید در قفسه های هر سیاستگذار ، سیاستمدار و مدیر باشد.
(Times (UK

Brilliant … Invisible Women lays out in impressive detail the many ways that human beings are presumed to be male, as well as the wide-reaching effects of this distorted view of humanity
زنان درخشان… نامرئی با جزئیات چشمگیر روشهای زیادی را که انسان فرض می کند مرد است و همچنین تأثیرات گسترده این دیدگاه تحریف شده بشریت
Nation

قسمت هایی از کتاب زنان نامرئی (لذت متن)
پیلار ویاکورتا، معاون امور زنان مجمع متحد نیروهای غیرنظامی، به گاردین توضیح داد که جلیقه های بسیار بزرگ باعث می شود افسران پلیس مونث دوبرابر بی حفاظ بمانند: این جلیقه ها آن ها را به درستی نمی پوشانند و «دسترسی افسران زن را به سلاح ها، دستبندها و باتوم های خود سخت می کنند.» وقتی صحبت از شاغلان در خط مقدم باشد، تجهیزات حفاظت شخصی با اندازه نامناسب ممکن است مرگ بار باشند. سال ۱۹۹۷ یک افسر پلیس مونث بریتانیایی هنگام استفاده از دربازکن هیدرولیک برای ورود به یک آپارتمان چاقو خورد و کشته شد. او زره خود را درآورده بود، چون وقتی آن را به تن داشت استفاده از دربازکن برایش خیلی دشوار می شد. دوسال بعد یک افسر پلیس زن فاش کرد که به خاطر آسیب های پوشیدن زره اش مجبور شده متحمل عمل جراحی برای کوچک کردن پستان های خود شود. پس از گزارش او ۷۰۰ افسر دیگر از همان نیروی پلیس پیش آمدند تا به جلیقه های محافظ معیار معترض شوند. اما با اینکه طی بیست سال گذشته مدام شکایاتی مطرح شده، به نظر می رسد اقدامات اندکی صورت گرفته است. افسران پلیس مونث بریتانیا کبودی بر اثر استفاده از کمربند تجهیزات را گزارش کرده اند؛ تعدادی از آن ها مجبور شده اند به خاطر نحوه خوابیدن جلیقه های ضدچاقو روی بدن زنانه شان فیزیوتراپی شوند...