کتاب مرگ پشت دروازه ها

A Reaper at the Gates
(کتاب سوم در مجموعه اخگری در خاکستر)
کد کتاب : 74647
مترجم :
شابک : 978-6001884290
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب مرگ پشت دروازه ها اثر صبا طاهر

کتاب «مرگ پشت دروازه ها» رمانی نوشته «صبا طاهر» است که نخستین بار در سال 2018 انتشار یافت. داستان با پیگیری رویدادهای کتاب قبلی، یک بار دیگر نقطه نظرهای شخصیت های اصلی—«هلن»، «الیاس» و «لایا»—را برای مخاطبین روایت می کند. جنگ در حال شکل گیری و گسترش در درون و خارج از امپراتوری است. همزمان با این که «امپراتور مارکوس» هرچه بیشتر ثبات روانی خود را از دست می دهد و روح برادرش را می بیند، «هلن» در تلاش است تا شرایط را تحت کنترل نگه دارد، جلوی جنگ را بگیرد و از باقیمانده خانواده اش محافظت کند. «لایا» تلاش می کند تا در مقابل تهدید «آورندگان شب» بایستد، و شیفتگی «الیاس» نسبت به تبدیل شدن به یک «روح گیر»، تغییراتی بزرگ را در او به وجود می آورد.

کتاب مرگ پشت دروازه ها

صبا طاهر
«صبا طاهر»، نویسنده ی کتاب پرفروش «اخگری در خاکستر» است که به بیش از 35 زبان ترجمه شده است. او در کالیفرنیا بزرگ شد و نوشتن رمان را نیز همزمان با کار به عنوان دبیر روزنامه آغاز کرد.
نکوداشت های کتاب مرگ پشت دروازه ها
Both action-packed and emotionally engaging.
هم پرحادثه و هم گیرا از نظر عاطفی.
Washington Post Washington Post

Tahir has created another compelling story.
«طاهر» یک داستان جذاب دیگر خلق کرده است.
Booklist Booklist

Fans of the series will not want to miss this action-packed installment.
طرفداران مجموعه نباید این داستان پرحادثه را از دست بدهند.
Bookish

قسمت هایی از کتاب مرگ پشت دروازه ها (لذت متن)
برادرش می چرخد و به او نگاه می کند و زن قبیله نشین که صورتش از شدت وحشت خشک شده، آهسته عقب نشینی می کند. چشم های «جیبران» کاملا سفیدند. تسخیر شده. روحی فراری، اختیار جسمش را در دست گرفته است.

چون من آن ها را با سرعت کافی راهی نکردم. چون تعدادشان خیلی زیاد است و جز بازگشت به دنیای زنده ها، جایی برای رفتن ندارند.

غرایز ماسکی ام به کار می افتند و مانند یک شکارچی قوز می کنم. اگر بتوانم مرد قبیله نشین را بیهوش کنم، شاید چیزی در اسرار «اوباریت» پیدا شود که به من بگوید چطور می توانم روح را از بدنش بیرون بکشم.