کتاب گرگ های کالا

Wolves of the Calla
(برج تاریک 5)
کد کتاب : 81217
مترجم :
شابک : 978-6003267008
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 782
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

نامزد جایزه برام استوکر سال 2003

معرفی کتاب گرگ های کالا اثر استیون کینگ

کتاب «گرگ های کالا» رمانی نوشته «استیون کینگ» است که اولین بار در سال 2003 به انتشار رسید. «رولند»، «ادی»، «سوزانا»، «جیک» و حیوان سخنگوی آن ها «بیلی-بامبلر»، مأموریت خود را برای جلوگیری از نابودی «برج تاریک» و همچنین نجات تمام دنیاها از آشوب و شرارت های «پادشاه سرخ» ادامه می دهند. «رولند» و همراهانش به شکل موقت از «مسیر پرتو نور» خارج می شوند تا به ساکنین منطقه ای کشاورزنشین کمک کنند. اما همانطور که طرفداران مجموعه «برج تاریک» می دانند، همه چیز «مسیر پرتو نور» را دنبال می کند، به همین خاطر این ماجراجویی که ممکن است مسیری انحرافی برای شخصیت های اصلی به نظر برسد، شاید در واقع کار خود سرنوشت باشد. «رولند» و همراهانش درمی یابند در هر بیست و چند سال، «گرگ ها» از راه می رسند و یکی از فرزندان دوقلو در «کالا» را می ربایند، آن کودکان را به «برج» می برند و چند هفته بعد، آن ها را با آسیب هایی ذهنی و جسمی بازمی گردانند.

کتاب گرگ های کالا

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب گرگ های کالا
It will surely keep readers in awe.
این اثر بدون تردید مخاطبین را در شگفتی نگه خواهد داشت.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A sprawling, eventful tale of demons, monsters, narrow escapes, and magic portals.
داستانی وسیع و پرحادثه درباره اهریمنان، هیولاها، فرارهای نامطمئن، و پرتال های جادویی.
New York Times New York Times

Brilliant in technique and ability.
درخشان در تکنیک و مهارت.
Denver Post

قسمت هایی از کتاب گرگ های کالا (لذت متن)
زن عریان، دست را دراز کرد و قورباغه ای بزرگ برداشت. آن را فشرد، دل و روده اش را بیرون ریخت، یک عالمه تخم بین انگشتانش چسبیدند. سر آن ترکید. سپس آن را به طرف دهانش برد و در حالی که پاهای عقب قورباغه هنوز حرکت می کردند، حریصانه و با ولع، آن را خورد.

بعد خنده بدی کرد. انگار که جوک بامزه ای بوده. او خودش را چندین بار به اسم «میا» معرفی کرد (درست مثل شب های گذشته)، نامی که «رولند» از زندگی قبلی خود در وطنش «گیلاد» به خوبی می شناخت. «میا» یعنی مادر، و نام مقدسی بود. زن دو بار گوشه های دامن نامرئی خود را بالا داد و برای آن جمع نامرئی، تعظیم و احترام کرد.

زن دوباره به حاشیه باتلاق برگشت و ده دقیقه بی حرکت آنجا ماند. جغد شوم، دوباره فریاد تمسخرآمیز خود را سر داد. هووووووو! و ماه انگار در جواب جیغ او بود که لحظه ای از پشت ابرها به بیرون سرک کشید، و همان هنگام، در روشنایی ماه، حیوانی کوچک که مخفی شده بود، نمایان گشت. سعی کرد با پرش از کنار زن فرار کند، ولی زن بلافاصله او را در مشتش به دام انداخت.