کتاب شورش خرگوش ها

The Rabbits' Rebellion
کد کتاب : 9788
مترجم :
شابک : 9789643699314
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شورش خرگوش ها اثر آریل دورفمن

گرگ ها گویا سرزمین خرگوش کوچولوها را تسخیر کرده اند. گرگ ها به پرندگان دستور می دهد که این پیام را در همه جا پخش کنند. و میمون پیر را احضار می کنند تا از آنها در تزئینات سلطنتی خود عکس بگیرند و اعمال سلطنتی خود را انجام دهند. اما در تاریکخانه خود، میمون چیزی عجیب را در عکس ها می بیند.
کتاب «شورش خرگوش ها» اولین کتاب کودکان آریل دورفمن، تمثیلی قابل توجه و شیطنت آمیز از حقیقت و عدالت است که بر شیطنت سیاسی پیروز می شود. این داستان در یک قلمرو حیوانات جادویی و توسط کریس ریدل بزرگ به تصویر کشیده شده است، این داستانی است که کودکان را با خود همراه میکند.

کتاب شورش خرگوش ها

آریل دورفمن
آریل دورفمان، زاده ی ۶ می ۱۹۴۲، نویسنده، نمایشنامه نویس، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر اهل شیلی و آمریکا است. دورفمن در بوینس آیرس چشم به جهان گشود. کمی پس از تولد آریل، خانواده اش به آمریکا نقل مکان کردند و او ده سال از دوران کودکی خود را در ایالات متحده گذراند. دورفمن به همراه خانواده در سال ۱۹۵۴ به شیلی رفت. او پس از حضور در دانشگاه شیلی در سال ۱۹۶۶ با آنگلیکا مالیناریچ ازدواج کرد و در سال ۱۹۶۷ به شهروندی شیلی درآمد، به همین خاطر از او بیشتر به عنوان نویسنده ای شیلیایی یاد می کنند. از دورفم...
نکوداشت های کتاب شورش خرگوش ها
A wickedly funny allegory for today's post-truth era
یک تمثیل شرورانه خنده دار برای عصر پس از حقیقت امروز
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Uncannily timed ... In prose that speaks volumes, Dorfman's eerily prescient allegorical gem shapes a resounding portrait of power abused and censorship foiled, reinforced by Riddell's droll, spot-on line drawings. A tale for the ages--and for all ages.
به طور غیرعادی زمان بندی شده... در نثری که به خوبی سخن می گوید، گوهر تمثیلی پیش گویانه وهم آور دورفمن پرتره ای طنین انگیز از سوء استفاده از قدرت و خنثی سازی سانسور را شکل می دهد، که با طرح های متهورانه و دقیق تقویت شده است. داستانی برای اعصار -- و برای همه اعصار.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب شورش خرگوش ها (لذت متن)