کتاب چشمان همیشه هشیار

Freaky green eyes
کد کتاب : 10898
مترجم :
شابک : 9786001820427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چشمان همیشه هشیار اثر جویس کارول اوتس

جویس کارول اوتس این بار "چشمان همیشه هشیار" را ارائه می دهد. "چشمان همیشه هشیار" درباره زندگی خصوصی مخرب یک خانواده به همراه توطئه ای در حال آشکار شدن است. موضوع "چشمان همیشه هشیار"، موضوع بسیاری از افراد است، اما به ندرت به طرز هنرمندانه به آن پرداخته شده است.

راوی - فرانکی - از ماهیت واقعی پدرش به آرامی پرده برمی دارد و خواننده از میزان انکار او در مورد پدرش شگفت زده می شود، اما او انتقاداتی نسبت به مادرش دارد و او را ضعیف می داند و او را دوست ندارد، چرا که آنها را ترک کرده است. خواننده نیز می خواهد همانند دیگران، رید را، که مجری و ستاره سابق فوتبال است، دوست داشته باشد، اما چیزی در مورد چگونگی کنترل خانواده اش به نظر "درست" نمی رسد.. وقتی مادرشان آنها را ترک می کند، فرانکی و خواهر کوچکترش سامانتا هیچ گونه نقابی در زندگی ندارند و شروع به دیدن ماهیت واقعی پدرشان می کنند.

کتاب چشمان همیشه هشیار

جویس کارول اوتس
جویس کارول اوتس، زاده ی 16 ژوئن 1938، نویسنده ای آمریکایی است. اوتس در لاکپورت نیویورک به دنیا آمد. او در آغازین سال های نوجوانی، با علاقه ای کم نظیر به مطالعه ی آثار نویسندگانی چون شارلوت برونته، ویلیام فاکنر و ارنست همینگوی می پرداخت. اوتس، نویسندگی را در چهارده سالگی آغاز کرد؛ در زمانی که مادربزرگش به او یک ماشین تحریر هدیه داد.اوتس در سال 1960 در رشته ی زبان انگلیسی از دانشگاه سیراکوس فارغ التحصیل شد و پس از آن، تحصیلات خود را در دانشگاه های ویسکانسین-مدیسون و رایس ادامه داد. او در زمانی ...
نکوداشت های کتاب چشمان همیشه هشیار
Moves along at the breathless pace
با سرعتی بدون وقفه رو به جلو حرکت می کند
BookPage BookPage

A suspenseful story…grippingly realistic
یک داستان شک برانگیز ... کاملا واقع بینانه
KLIATT

Observant family history and a developing mystery
تاریخ خانوادگی ای مشاهده گر و یک راز عمیق.
Chicago Tribune Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب چشمان همیشه هشیار (لذت متن)
بعدا، از آن به عنوان یک گذر یاد می کنم. از یک سرزمین شناخته شده به یک سرزمین ناشناخته. از مکانی که مردم شما را به می شناسند، به مکانی که مردم فقط فکر می کنند شما را می شناسند.