کتاب خرس

Bear
(داستانهای آمریکایی،قرن 20م)
کد کتاب : 11372
مترجم : فرهنگ جهانپور
شابک : 9782000651284
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 54
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خرس اثر ویلیام فاکنر

کتاب پیش رو دربردارنده ی دو داستان کوتاه پرمحتوا با زبانی ساده و روان از نویسندگان معروف آمریکایی است. داستان “خرس” درباره ی شکاری ناموفق است که شکارچی را به خودشناسی و مرحله ی رشد و مرد شدن می رساند و رمان “سگ کوچک” تنهایی یک زن را که حاصل تعصب نژادی و جنسیت اوست، به تصویر می کشد.

کتاب خرس

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...
قسمت هایی از کتاب خرس (لذت متن)
داستان سرزمین وحشی، جنگل بزرگ که بزرگ تر و کهنه تر از هر سند ثبت شده سفید پوستی که آنقدر نادان باشد تا باور کند که قطعه ای از آن را خریده، یا از هر سرخپوستی که آنقدر بی شفقت باشد تا ادعا کند که قطعه ای از آن مال او بوده و حق واگذاری آن را دارد. سخن درباره ی مردها بود، نه سفید یا سیاه یا سرخ، بلکه مردها، شکارچی ها با اراده و گستاخی لازم برای تحمل، و تواضع و مهارت لازم برای دوام و سگ ها و خرس ها و گوزن ها، همه برجسته و حک شده در برابر سرزمین وحشی، به ترتیبی که در میان آن سرزمین و توسط آن بالاجبار معین شده، قرار داشتند، در تقلائی دیرین و مداوم بر اساس قوانین باستانی و مطلق که در آنها هیچ مشقتی را اعتبار نیست یا تسلیمی را امکان.