کتاب سیندرلا

If the Shoe Fits
قصه ها عوض می شوند (۲)
کد کتاب : 12805
مترجم :
شابک : 9786008347859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 101
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سیندرلا اثر سارا ملانسکی

سارا مینوفسکی برای اولین بار برای مخاطبان جوان تر کتاب سیندرلا، از سری جدید و خنده دار خود، را نوشته است! در این مجموعه در هر کتاب ، ابی و برادر کوچکترش یونس شب هنگام سراغ آینه جادوگری در زیرزمین خود می روند و آینه آنها را درون یک افسانه متفاوت منتقل می کند.در دومین ماجراجویی جادویی ، ابی و یونس در داستان سیندرلا قرار می گیرند. اما پای شکسته سیندرلا باعث می شود که او نتواند کفش بلورین را بپوشد و یعنی او هرگز طعم خوشبخستی را نخواهد چشید. آیا ابی و برادرش می توانند تا قبل از نیمه شب به او کمک کنند؟

آخ آخ! این بار آینه ی جادویی، من و داداشم را انداخت توی داستان سیندرلا. ولی از شانس بد، چون سیندرلا پایش شکسته و حسابی ورم کرده، نمی تواند کفش شیشه ای را بپوشد؛ خب این جوری هم که دیگر شاهزاده متوجه نمی شود سیندرلا دختر رویاهایش است. همه اش هم تقصیر ماست! ما دوتا باید قبل از این که ساعت دوازده بشود، برای کمک به سیندرلا راه حلی پیدا کنیم؛ وگرنه قصه ی سیندرلا هیچ وقت به خوبی و خوشی به آخر نمی رسد!

کتاب سیندرلا

سارا ملانسکی
سارا ملانسکی، زاده ی 4 ژانویه ی 1977، نویسنده ی کانادایی است.سارا، دختر نویسنده ای به نام الیسا آمبروز است. پدر و مادرش از هم جدا شده اند و یک خواهر و یک خواهرخوانده دارد. ملانسکی، دانش آموخته ی رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است.او پس از تحصیل به تورنتو نقل مکان کرد و اولین رمان خود را نوشت که در شانزده کشور منتشر شد و به فروشی بیش از ششصد هزار نسخه دست یافت.ملانسکی پس از انتشار دومین رمانش به نیویورک رفت و نویسندگی را به صورت تمام وقت پی گرفت.
نکوداشت های کتاب سیندرلا
Twists throughout the story make it a worthwhile fractured fairy tale.
پیچ و تاب ها در طول داستان ، آن را به یک افسانه ارزشمند تبدیل می کند.
School Library Journal School Library Journal

Readers bewitched by this lively series will enjoy this adventurous sequel.
خوانندگانی که این سری پر جنب و جوش را دنبال می کنند از این کتاب پرماجرا لذت خواهند برد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Hilarious . . . with unexpected plot twists and plenty of girl power.
خنده دار . . با پیچ و تاب های غیر منتظره و نقشه های دخترانه.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب سیندرلا (لذت متن)