کتاب ایبی در سرزمین عجایب

Abby in Wonderland
از مجموعه قصه ها عوض می شوند (10/5)
کد کتاب : 12814
مترجم :
شابک : 978-6004624084
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ایبی در سرزمین عجایب اثر سارا ملانسکی

پایین سوراخ خرگوش. . .
من روزم را با بهترین دوستانم ، فرانکی و رابین و اسنوبری پنی می گذرانم. من انتظار ندارم که اتفاق جادویی ای رخ دهد ، تا زمانی که فرانکی به درون یک سوراخ اسرارآمیز در پشت خانه پنی می افتد. . . و همه ما سر از در داستان ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب در می آوریم!
قبلا هم از قصه های پریان دیده ام اما در سرزمین عجایب ، همه چیز پرتلاطم است. معجونی وجود دارد که باعث رشد شما می شود ، کیک هایی که باعث کوچک شدن شما می شوند ، کرم های ابریشم بزرگ و یک ملکه که می خواهد ما را محاکمه کند.
حالا ما باید:
- یک معما از گربه را حل کنیم
- با مهمانی دیوانه در یک مهمانی چای دلگیر شرکت کنیم
- با آلیس دوست صمیمی شویم
- و فرانکی را پیدا کنیم
. . . یا ما در سرزمین عجایب گیر خواهیم کرد!

فرانکی دوست شخصیت اصلی ایبی است که موقع بازی در یک گودال می افتد و ناپدید می شود. بچه¬ های دیگر هم در گودال می پرند تا او را نجات بدهند اما ناگهان می فهمند مانند آلیس، سر از سرزمین عجایب در آورده اند. و بین این بچه ها تنها پنی است که داستان آلیس در سرزمین عجایب را می داند.

کتاب ایبی در سرزمین عجایب

سارا ملانسکی
سارا ملانسکی، زاده ی 4 ژانویه ی 1977، نویسنده ی کانادایی است.سارا، دختر نویسنده ای به نام الیسا آمبروز است. پدر و مادرش از هم جدا شده اند و یک خواهر و یک خواهرخوانده دارد. ملانسکی، دانش آموخته ی رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است.او پس از تحصیل به تورنتو نقل مکان کرد و اولین رمان خود را نوشت که در شانزده کشور منتشر شد و به فروشی بیش از ششصد هزار نسخه دست یافت.ملانسکی پس از انتشار دومین رمانش به نیویورک رفت و نویسندگی را به صورت تمام وقت پی گرفت.
نکوداشت های کتاب ایبی در سرزمین عجایب
An uproariously funny read. The swift pace of the tale and non-stop action . . . will enchant readers from the first page.
متنی بسیار خنده دار. سرعت بسیار بالای داستان بدون هیچ توقفی. از همان صفحه ی اول خوانندگان را مسحور می کند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Hilarious . . . with unexpected plot twists and plenty of girl power.
خنده دار... همراه با پیچش های غیرمنتظره ی طرح و مقداری کافی از قدرت دختران
Booklist Booklist

Giddy, fizzy, hilarious fun!
گیج ، جوشنده و به شکل خنده داری سرگرم کننده!
Lauren Myracle, author of Luv Ya Bunches

قسمت هایی از کتاب ایبی در سرزمین عجایب (لذت متن)
صورت رابین درهم می رود. من… من… متوجه می شوم که او دارد آب می رود! وای خدای من! او شکل بادکنکی شده که بادش دارد خالی می شود. با ناباوری به دوستم که هرلحظه کوچک و کوچک تر می شود، نگاه می کنم. بازوهایش درحال تکان خوردن هستند. قدش به 90 سانتی متر رسیده؛ 45 سانتی متر. بالاخره این اتفاق تمام می شود؟ اگر ناپدید شود چه؟ بالاخره آب رفتن و کوچک شدن او تمام می شود. بهترین دوستم، رابین، الان به اندازه ی یک مداد شده. دست هایش هم، اندازه ی پاک کن شده. یک رابین مینیاتوری است که موهای دم اسبی قرمزرنگ، بلوز کوچک نارنجی، شلوار جین کوچک، کفش های کتانی کوچک، گردن بند ف.ر.آی کوچک و کک و مک های ظریف دارد.