کتاب من حتی جوکترم 2

I Even Funnier
یک داستان نوجوانانه
کد کتاب : 14212
مترجم :

شابک : 978-6008111368
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 29
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

من بامزه تر بود
I Even Funnier
کد کتاب : 3573
مترجم :
شابک : 9786006885957
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 226
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

من، بامزه تر بود!
I Even Funnier
کد کتاب : 43144
مترجم :
شابک : 978-6227099416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 325
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب من حتی جوکترم 2 اثر کریس گرابنستاین

بر اساس رکوردهای جهانی گینس ، جیمز پترسون بیش از هر نویسنده دیگری پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز بوده است. از زمان دریافت اولین رمان وی در سال 1977 برنده جایزه ادگار ، کتاب های جیمز پترسون بیش از 300 میلیون نسخه فروخته شده است. او نویسنده رمان های الکس کراس ، محبوب ترین سریال کارآگاهی در بیست و پنج سال گذشته بوده است. او تمام وقت می نویسد و با خانواده اش در فلوریدا زندگی می کند.
پترسون علاوه بر نوشتن رمان های مهیجی که بیشتر برای او شناخته شده است ، از جمله The President Is Missing با رئیس جمهور بیل کلینتون ، داستان هایی برای خوانندگان جوان در هر سنی ، از جمله مجموعه ماکس اینشتین ، با همکاری املاک آلبرت اینشتین، به نگارش در آورده است. وی همچنین اولین نویسنده ای است که به طور همزمان عنوان جدید لیست پرفروش های بزرگسالان و کودکان نیویورک تایمز را دارد.

پسر یک فروشنده بیمه و یک معلم مدرسه ، پترسون در نیوبورگ ، در نیویورک بزرگ شد و نوشتن را به طور عادی در نوزده سالگی آغاز کرد. در سال 1969 ، وی از کالج منهتن فارغ التحصیل شد. به وی بورس تحصیلی تمام عیار برای برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه وندربیلت به زبان انگلیسی داده شد. وی قبل از گرفتن دکترای خود وندربیلت را به دلیل مشکلات ناشی از جنگ ویتنام ترک کرد. و...

کتاب من حتی جوکترم 2

نکوداشت های کتاب من حتی جوکترم 2
The broad humor that runs throughout this heavily illustrated story... masks personal pain, demonstrating resiliency in the face of tragedy.
طنز گسترده ای که در طول این داستان به شدت مصور جریان دارد ... درد شخصی را می پوشاند ، و نشان دهنده مقاومت در برابر فاجعه است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Poignant.... Readers learn about [Jamie's] devastating loss and recovery from a tragic event....The affecting ending, which reveals a more vulnerable Jamie behind the guise of his humor, celebrates Jamie's resilient spirit.
متزلزل کننده .... خوانندگان در مورد از دست دادن و بهبود ویرانگر [جیمی] از یک واقعه غم انگیز مطلع می شوند ... پایان تأثیرگذار ، که جیمی آسیب پذیرتر را در پشت لباس شوخ طبعی اش نشان می دهد ، روحیه مقاومت جیمی را جشن می گیرد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب من حتی جوکترم 2 (لذت متن)
راستی، الأن فینیسس پیشمه. داره ازم میپرسه : « منظورت از دنیا چیه؟ منظورت کره ی زمینه با مثلا کهکشان راه شیری؟ آخه ما تو جشنواره ی علوم واسه وارد شدن به کهکشان راه شیری، به دروازه ساختیم.» حدس بزنین کدوم فینیس رو می گم: فینیس سریال فینیس و فرب. بعله. فینیس و فرب، دوتا ستاره ی بی نظیر شبکه ی دیزنی، الأن دوستای نزدیک منن، در این حد که با همدیگه میریم مدرسه.