کتاب من جوکترینم 3

I Totally Funniest
یک داستان نوجوانانه
کد کتاب : 14213
مترجم :

شابک : 978-6008347965
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب من جوکترینم 3 اثر کریس گرابنستاین

"من جوکترینم 3" از "کریس گرابنستاین" و "جیمز پترسون"، یک داستان نوجوانانه است که قسمت سوم از پرفروش ترین کتاب های"جیمز پترسون" می باشد. "جیمی گریم" یک قدم تا تبدیل شدن به بهترین بچه کمدین در جهان فاصله دارد ، اما او با بزرگ ترین چالش خود رو به روست.
پس از حادثه رانندگی که منجر به کشته شدن والدین و خواهر "جیمی" شد و وی را روی صندلی چرخدار رها کرد ، "جیمی" مدتی را در یک مرکز توانبخشی گذراند. کارمندان آنجا او را به خواندن کتاب های طنز و تماشای فیلم های کمدی تشویق می کردند. آنها گفتند خنده بهترین دارو است. به همین دلیل "جیمی" کمدین شده است. او عاشق لطیفه گفتن است. با وجود گذشته ی نسبتا تلخ "جیمی" ، این کتاب ناراحت کننده نیست. این اثر در مورد فوت والدین او نیست. این چیزی است که قبلا اتفاق افتاده و "جیمی" یک بچه قوی است. او به خواهر و پدر و مادرش می اندیشد اما موضوع اصلی داستان این نیست. این سه گانه در مورد "جیمی" در مدرسه و در مسابقات مختلفی است که برای اثبات خنده دارترین بچه کمدین سیاره در حال برگزاری است.
حالا در "من جوکترینم 3" ، "جیمی گریم" بهتر از همیشه بازگشته است. پس از کسب امتیاز بزرگ در تلویزیون ملی در مسابقه ی نیمه نهایی ، همه توجهات به سمت او جلب شده. اما نه تنها دوستی های او دچار آسیب شده ، بلکه فشار ناشی از تهیه ی بهترین مطالب برای انجام آخرین استندآپ و به دست آوردن پیروزی نهایی در هالیوود ، فشار حداکثری را بر جیمی را وارد می آورد. ناگهان ، زندگی دیگر خیلی خنده دار به نظر نمی رسد. آیا جیمی می تواند جایزه ی بزرگ را بدون اینکه طرفداران ، دوستان و خانواده اش را کنار بگذارد، به دست بیاورد؟

کتاب من جوکترینم 3

قسمت هایی از کتاب من جوکترینم 3 (لذت متن)
هنوز خودم باورم نمی شه، ولی من یعنی جیمی گریم، بالأخره به مرحله ی نهایی مسابقه ی بانمک ترین بچه ی دنیا که توی هالیوود برگزار می شه، راه پیدا کردم. باید مسابقه ی خفن و سختی باشه، ولی من با کمک دوستام و همه ی هوادارایی که تازگیا پیدا کردم، ممکنه شاید احتمالا جلوی چشم حضار محترم از ترس پس نیفتم! حالا اگه بی خیال مسئله ی ترس بشیم، باید اینو به همه ثابت کنم: من جوک ترینم!