کتاب سرینیتی 2

Criminal Destiny
(بازگشت اوسیریس)
کد کتاب : 17224
مترجم :
شابک : 978-6004623773
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب سرینیتی 2 اثر گوردون کورمن

کتاب «بازگشت اوسیریس» رمانی نوشته ی «گوردون کورمن» است که اولین بار در سال 2016 به چاپ رسید. چهار نوجوان پس از این که درمی یابند محل زندگیشان در «سرینیتی»، در واقع یک آزمایش علمی در ابعاد بسیار بزرگ بوده، از آنجا می گریزند و در جست و جوی انتقام و آزادی، پا به جهان بیرون می گذارند. اما دانشمندان و خالقان «پروژه اسیریس» به هیچ وجه نمی خواهند اجازه دهند سوژه های آزمایش آن ها، از دستشان فرار کنند. «مالک»، «ایلای»، «توری» و «امبر» باید تمام قدرت های خود را به کار بگیرند تا از دستگیر شدن اجتناب کنند و همچنین، سایر کلون ها را نجات دهند. اوضاع برای «ایلای»، «مالک» و «توری» تحت کنترل به نظر می رسد اما «امبر»، با رفتارهای ناگهانی و خشونت آمیز خود، ممکن است مشکلاتی را برای آن ها به وجود آورد.

کتاب سرینیتی 2

گوردون کورمن
گوردون کورمن (Gordon Korman؛ زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۶۳) یک نویسنده اهل کانادا-ایالات متحده آمریکا است.کورمان تاکنون بیش از 80 کتاب داستان برای کودکان و نوجوانان نوشت. کورمان بیش از 28 میلیون کتاب در طی یک دوره کار حرفه ای به مدت چهار دهه به فروش رسانده است و در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز در شماره یک ظاهر شده است.
نکوداشت های کتاب سرینیتی 2
Full of unexpected twists.
سرشار از پیچ و خم های غیرمنتظره.
James Patterson

The second book in the acclaimed, action-packed series.
دومین کتاب در این مجموعه ی پرحادثه و تحیسن شده.
Barnes & Noble

Highly entertaining.
فوق العاده سرگرم کننده.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب سرینیتی 2 (لذت متن)
خودش را از جمعیت جدا می کند و بنفش پوش ها هم می افتند دنبالش. به همین سرعت ماجرا تبدیل می شود به یک تعقیب و گریز. جلوی خودم را می گیرم که ندوم سمت «توری». این کار هیچ کمکی به او نمی کند. تازه باید قبول کنیم که من هم به اندازه ی او تحت تعقیبم.

«توری» با سرعتی که به خاطر درماندگی اش بیشتر هم شده، از محوطه می دود و وارد چمن ها می شود. ورزشکار خوبی است ولی بنفش پوش ها دارند به او نزدیک می شوند. فاصله شان به ده متر رسیده. دیر یا زود فرارش برای آزادی به فاجعه ختم می شود.

قرقره یکهو می چرخد و سایه ای سیاه از بالا فرود می آید. پرچم بزرگ مدرسه می افتد روی پنج نفر بنفش پوشی که داشتند از کنار میله می گذشتند. پارچه ی بزرگ و سنگین با چنان سرعت و شدتی رویشان می افتد که پخش زمین می شوند و هرچه بیشتر زیر پرچم دست و پا می زنند، بیشتر گیر می افتند.