کتاب طاعون زدگان

The Plague
وقایع کلاغیه 2
کد کتاب : 1888
مترجم :
شابک : 978-600-7439-70-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 257
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کلم مارتین از نویسندگان پرفروش کانادا

کتاب دوم مجموعه «وقایع کلاغیه»

معرفی کتاب طاعون زدگان اثر کلم مارتینی

کتاب طاعون زدگان، رمانی نوشته ی کلم مارتینی است که اولین بار در سال 2005 منتشر شد. کیپ چشمان خود را رو به جهانی متفاوت می گشاید. خانواده اش از هم دور افتاده اند و طاعون، تعداد زیادی از کلاغ ها را از پا درآورده است. کیپ که تنها و مریض است، سفری را آغاز می کند. انسان ها، کیم را گرفته اند و حالا کیپ باید به خاطر قولی که داده به جست و جو برای یافتن کیم ادامه دهد. کیپ به سمت شرق پرواز می کند چون حسی به او می گوید باید این کار را انجام دهد. دیری نمی پاید که کلاغ های دیگری در این مسیر همراه او می شوند: نجات یافتگان از طاعون، طرد شدگان و یتیم ها که همگی سرسپرده ی او هستند و همه جا، حتی در کلونی های انسان ها، او را دنبال خواهند کرد. اما این فقط کیپ نیست که گروهی تشکیل داده چرا که یکی از رقیبان او که از مرگ بازگشته، در حال آماده کردن گروه خود است و فکر انتقام را در سر می پروراند.

کتاب طاعون زدگان

کلم مارتینی
کلم مارتینی، زاده ی 25 آگوست 1956، نویسنده ای کانادایی است. او علاوه بر داستان نویسی، به نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه نیز اشتغال دارد و مدرس تئاتر در دانشگاه کلگری نیز هست. مارتینی به همراه همسر و دو دختر خود در شهر کلگری کانادا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب طاعون زدگان
A philosophical exploration of truth, perseverance and the meaning of life.
کاوشی فلسفی درباره ی حقیقت، استقامت و معنای زندگی.
CM Magazine

Highly recommended.
به شدت توصیه می شود.
Canadian Authors

قسمت هایی از کتاب طاعون زدگان (لذت متن)
گوش کنید، رفقا! برخی چیزها را که می خواهم برایتان تعریف کنم خودم به چشم دیده ام. برخی چیزها که می خواهم برایتان تعریف کنم هم هستند که شاید آن ها مرا به خواب دیده باشند.

بیایید جلو، روی شاخه جاگیر شوید و این را بدانید که خواب ها مقدس اند. وقتی خوابیم، زندگی را همان طوری می بینیم که آفریدگار نخستین بار ما را دیده بود. هرچه باشد، ما همانی هستیم که آفریدگار در تنهایی آن شب درازش به خواب دیده بود. پس داستان هایی هم که وقتی خواب می بینیم بر ما فاش گفته می شوند، تنها تصویرهایی ساخته ی شب و مه نیستند، بلکه چیزهایی هستند که باید دریابیم و به خاطر بسپاریم. وقتی بیدار می شویم، چه کسی می داند به سوی انجام چه کاری هدایت خواهیم شد؟

کلاغ ها بالای چمنزاری پراکنده شدند. از آن بالا، صاعقه ای از پرها و چنگال ها فرود آمد و دسته ای چمن و گل و لای از زمین کند و در هوا پراکند. از میان ابری از آوار و غبار، نعره ای خشمگینانه بلند شد و عقاب طلایی رنگ بزرگسالی پیدا شد، چرخی زد، بر خودش مسلط شد و بدون آن که تردیدی به خودش راه دهد، مسن ترین و کندترین کلاغ را انتخاب کرد.