کتاب سرگذشت یک یوگی

Autobiography of a Yogi
کد کتاب : 30741
مترجم :
شابک : 978-9643284381
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 608
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1946
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب سرگذشت یک یوگی اثر پاراهامسا یوگاناندا

کتاب سرگذشت یک یوگی روایتی زیبا از یک زندگی استثنایی و مقدمه ای عمیق در علم باستان یوگا و سنت مدیتیشن افتخارآمیز آن است. عمیقا الهام بخش ، در عین حال بسیار سرگرم کننده ، پر از شوخی های گرم و شخصیت های خارق العاده است.
سرگذشت یک یوگی که به عنوان "یکی از 100 کتاب برتر معنوی قرن بیستم" انتخاب شده است ، به بیش از 30 زبان ترجمه شده است و در سراسر جهان به عنوان کتاب کلاسیک ادبیات مذهبی شناخته می شود. چندین میلیون نسخه فروخته شده است و پس از بیش از شصت سال چاپ مداوم ، همچنان در لیست پرفروش ها ظاهر می شود.
پاراهامسا یوگاناندا با صراحت ، شیوایی و ذکاوت جذاب ، شرح وقایع الهام بخش زندگی خود را می گوید: تجربیات کودکی قابل توجه او ، برخوردهایش با بسیاری از مقدسین و حکما در طی جوانی خود در سراسر هند در جست و جوی یک معلم روشنگر ، ده سال آموزش دیدم در حیطه ی زناشویی از یک استاد محترم یوگا ، و سی سالی که در آمریکا زندگی و تدریس می کرد. همچنین جلسات وی با ماهاتما گاندی ، رابیندرانات تاگور ، لوتر بوربانک ، ترگیس نویمان ، کلاله کاتولیک و دیگر شخصیتهای معنوی مشهور شرق و غرب در این کتاب ثبت شده است. نویسنده به وضوح قوانین ظریف اما مشخصی را در پس حوادث عادی زندگی روزمره و وقایع خارق العاده ای که معمولا معجزه خوانده می شوند ، توضیح می دهد. داستان جذاب زندگی او زمینه ای برای نگاهی نافذ و فراموش نشدنی به رازهای نهایی وجود انسان فراهم می کند.

کتاب سرگذشت یک یوگی

پاراهامسا یوگاناندا
پاراماهانزا یوگاناندا متولد ۵ ژانویه ۱۸۹۳ و درگذشته ی ۷ مارس ۱۹۵۲ که در هنگام تولد موکوندا لعل گوش نامیده می‌شد، یوگی هندی و گورویی بود که در شهر کلکته متولد شد و به بسیاری از غربی‌ها روش کریا یوگا را بوسیله کتابش معرفی کرد.یوگاناندا در گوراگ پور اوتار پرادش هند در خانواده ایی متعلق به طبقه کشتاریا متولد شد. بنا به گفته برادر جوانترش ساناندا، از اول جوانی اش تجربه و آگاهی موکوندا فراتر از حالت عادی بود. در جوانی اش به سراغ بسیاری از قدیسان و فرزانگان هندی به امید یافتن استادی روشن ض...
نکوداشت های کتاب سرگذشت یک یوگی
Fabulous stories from his life keep the reader inspired, informed, and thoroughly entertained from beginning to end.
داستان های خارق العاده از زندگی او خواننده را از ابتدا تا انتها الهام می بخشد و مطلع و کاملا سرگرم می کند.
Yoga Journal

This book is a must-read for the budding yogi.
این کتاب برای هرکسی که در مورد یوگی تازه کار است یک کتاب ضروری است.
Yoga Journal

One book in particular stayed with Steve Jobs his entire life, Autobiography of a Yogi
استیو جابز تنها یک کتاب را در تمام طول زندگی اش با خود داشت: سرگذشت یک یوگی.
Huffington Post

قسمت هایی از کتاب سرگذشت یک یوگی (لذت متن)