کتاب سامان دادن کارها

Getting Things Done
کد کتاب : 40807
مترجم :
شابک : 978-9641741565
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 325
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

جی تی دی
Getting Things Done
هنر بهره وری بدون استرس
کد کتاب : 40812
مترجم : علی اصغر هنرمند
شابک : 978-9649612065
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سامان دادن کارها اثر دیوید آلن

کتاب « سامان دادن کارها» نوشته « دیوید آلن» توسط انتشارات در "دانش بهمن"منتشر شده است.
سامان دادن کارها (GTD) یک سیستم بهره وری شخصی است که توسط دیوید آلن توسعه یافته و در کتابی به همین نام منتشر شده است.GTD به عنوان یک سیستم مدیریت زمان توصیف می شود. آلن بیان می‌کند که "یک رابطه معکوس بین چیزهایی که در ذهن شما وجود دارد و انجام آن کارها وجود دارد".
روش GTD مبتنی بر این ایده است که همه موارد مورد علاقه، اطلاعات مربوطه، مسائل، وظایف و پروژه‌ها را از ذهن خود خارج می‌کند و آنها را به صورت خارجی ضبط می‌کند و سپس آنها را به موارد کاری قابل عمل با محدودیت‌های زمانی مشخص تقسیم می‌کند. به فرد اجازه می دهد تا به جای یادآوری شهودی، بر روی انجام هر کار فهرست شده در یک رکورد خارجی تمرکز کند.
کتاب « سامان دادن کارها» برای اولین بار در سال 2001 منتشر شد. « دیوید آلن» ادعا می کند که می توان استرس را کاهش داد و بهره وری را با یادآوری در مورد هر چیزی که شخص روی آن کار نمی کند در یک سیستم قابل اعتماد خارج از ذهن خود، افزایش داد.

کتاب سامان دادن کارها

دیوید آلن
دیوید آلن (متولد 28 دسامبر 1945) یک مشاور بهره وری آمریکایی است که به دلیل ایجاد یک روش مدیریت زمان به نام "Getting Things Done" شهرت دارد.آلن در Shreveport ، لوئیزیانا بزرگ شد و در آنجا بازیگری کرد و یک عنوان قهرمانی ایالتی را به دست آورد. او به کالج در کالج جدید، اکنون کالج جدید فلوریدا، در ساراسوتا، فلوریدا رفت و کار فارغ التحصیل را در تاریخ آمریکا در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی به پایان رساند.پس از فارغ التحصیلی، آلن شروع به استفاده از هروئین کرد و مدت کوتاهی نهادینه شد. مسیر شغلی وی شامل شغ...