کتاب کافکا به روایت بنیامین

Benjamin über Kafka
کد کتاب : 73411
مترجم :
شابک : 978-9642090280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 239
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1934
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب کافکا به روایت بنیامین اثر والتر بنیامین

مقاله والتر بنیامین درباره کافکا به سال 1934 برمی گردد. به زمان کافکا نزدیک‌تر است تا زمان ما، و بنابراین دورتر از او از آنچه که باید باشد، بنابراین فاصله گرفتن کار خود را انجام می‌دهد، قبل از اینکه کاهش یابد. آثار کافکا بر خوانندگان اولیه‌اش تأثیر گذاشت، همانطور که حتی امروز نیز بر خوانندگان تأثیر می‌گذارد، به دلیل تفاوت و تکینگی‌اش، اما به‌ویژه به دلیل نیروی محضش. کیفیت ادبی آن را حفظ کرده و حضور آن را تضمین کرده است. قدرت نوشتار تأثیر حضور یا حتی خود گواه بودن خود را قبل از اینکه معنا و محدوده متن به چشم بیاید، تحمیل کرد.
در زمانی که بنیامین مشغول نوشتن بود، هفت کتاب، کوتاه و گرانبها، وجود داشت که در زمان حیات کافکا، قبل از سال 1924 منتشر شده بود. در این مجلد، تعداد زیادی از متراکم‌ترین، صیقلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نوشته‌های او به چشم می‌خورد.

کتاب کافکا به روایت بنیامین

والتر بنیامین
والتر بنیامین، زاده ی 15 جولای 1892 و درگذشته ی 27 سپتامبر 1940، فیلسوف، مترجم، نویسنده، برنامه ساز رادیو و زیبایی شناس مارکسیست آلمانی بود. بنیامین در خانواده ای ثروتمند و یهودی در برلین به دنیا آمد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته های فلسفه، تاریخ هنر، و ادبیات پرداخت. بنیامین در جوانی، مدتی به فراگیری عرفان و فلسفه در دین یهود روی آورد. او از اعضای مکتب فرانکفورت و یکی از منتقدین فرهنگی، دانشمندان ادبی، و ژورنالیست های اجتماعی برجسته در نیمه ی اول قرن بیستم در آلمان بود. بنیامین از امپریالی...
دسته بندی های کتاب کافکا به روایت بنیامین