کتاب کشتی مرده ها

The Death Ship
  • 188,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: هرمس هرمس
    نویسنده:
کد کتاب : 85597
مترجم : ضیاءالدین ضیایی
شابک : 978-6004562942
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 478
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1926
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کشتی مرده ها اثر ب تراون

کتاب «کشتی مرده ها» رمانی نوشته «ب. تراون» است که نخستین بار در سال 1926 به انتشار رسید. راوی داستان، که نام های متعددش را به همان سرعتی که آن ها را خلق می کند، از یاد می برد، از «نیو اورلینز» به سفری دریایی می رود و پس از مدتی، بدون پاسپورت، بلیط یا پول در بلژیک سرگردان می شود. او خود را یک آمریکایی اصیل، و حتی شاید یک میهن پرست متعصب، نشان می دهد اما در واقع فقط به خودش وفادار و علاقه مند است. او خود را فردی غیروابسته و آزاد در دریایی از حرص و حماقت در نظر می گیرد. راوی داستان هنگام مواجهه با دنیای بروکراسی—پلیس، افسران گمرک، قاضی ها، و سفیرها از بلژیک و هلند گرفته تا فرانسه و اسپانیا—به شکلی طنزآمیز با مصائب و مشکلات ریز و درشت رو به رو می شود.

کتاب کشتی مرده ها

ب تراون
ب. تراون یک رمان‌نویس اهل آلمان بود.یکی از معدود قطعیت هایی که در مورد زندگی تراون وجود دارد این است که او سالها در مکزیک زندگی کرد ، جایی که اکثر داستان هایش را نیز در آنجا نوشت. از جمله گنجینه سیرا مادره (1927). اقتباس سینمایی به همین نام در سال 1948 موفق به کسب سه جایزه اسکار شد. تقریباً تمام جزئیات زندگی تراون مورد بحث و جدال قرار گرفته است.
نکوداشت های کتاب کشتی مرده ها
Among Traven's most celebrated works.
یکی از تحسین شده ترین آثار «تراون».
Amazon Amazon

A good-humored but devastating attack on bureaucracy and the state.
یورشی طنزآمیز اما کوبنده به بروکراسی و دولت.
Los Angeles Times Los Angeles Times

An authentic, hypnotic story.
داستانی بدیع و مسحورکننده.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب کشتی مرده ها (لذت متن)
به هر حال خیلی به ندرت اتفاق می افتاد که یک فرد مسئول، با ایده ای مواجه شود که در قوانین و مقررات، توضیحی برایش ارائه نشده بود.

آدم های عادی هیچ وقت از روی دیوار نمی افتند، چون هیچ وقت جرأت نمی کنند به اندازه ای بالا بروند که ببینند آنسوی دیوار چیست.

سوال نپرس! تنها دفاع واقعی که انسان متمدن در برابر اذیت های دیگران دارد، دروغ گفتن است. هیچ دروغی نبود اگر هیچ سوالی وجود نداشت.