کتاب دختری با چشم های آبی

Blue
کد کتاب : 9336
مترجم :
شابک : 9786001872549
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 412
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

پرفروش های نیویورک تایمز

معرفی کتاب دختری با چشم های آبی اثر دانیل استیل

جینی کارتر روزگاری ستاره خبرهای تلویزیونی بود. او ازدواج موفقی داشت با یک پسر سه ساله و یک زندگی کامل و شاد در بورلی هیلز ، تا اینکه تمام دنیای او در لحظه ای دو روز قبل از کریسمس در یک آزاد راه از بین رفت. پس از آن ، جینی تکه های زندگی اش را دوباره کنار هم می گذارد و سعی می کند در وجود خود را به عنوان یک کارگر حقوق بشر در بدترین مناطق جهان معنی پیدا کند.
سپس ، در سالگرد حادثه سرنوشت ساز - و مبارزه با وسوسه ی خودکشی - با پسری روبرو می شود که باعث می شود زندگی او برای همیشه تغییر کند. بلو ویلیامز سیزده ساله در خیابانها زندگی کرده و خانواده اش را رها کرده است ، به ندرت به مدرسه می رود و کاملا تنهاست. جینی با پیروی از غزایزش به آن پسر می رسد.پسر تخس،بارها وبارها از او فرار می کند. اما او همیشه برمی گردد و هر بار ، دوستی آنها رشد می کند.
ویلیامز با روحیه ای بزرگ و ترکیبی مقاومت ناپذیر از بی گناهی و هوشی بیشتر از سنش می درخشد. جینی به او احترام می گذارد زیرا آنها پیوندی غیرمعمول را تشکیل می دهند و به خانواده ای تبدیل می شوند که هریک از دست داده اند. اما درست وقتی که ویلیامز شروع می کند به اعتماد به جینی، زن به خیانت بزرگی که او پنهان می کرده پی می برد.. آیا این زخم برای بهبودی بسیار عمیق است یا جینی می تواند با نبردی روبرو شود که باعث می شود دوباره هر دو فرد کامل شوند؟
کتاب ذختری با چشم های آبی از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز دانیل استیل است. ، داستانی پرتحرک و احساسی از برملا شدن راز های تاریک، شانس دوم ، و قدرت عشق و شجاعت برای غلبه بر بزرگترین چالش های زندگی.

کتاب دختری با چشم های آبی

دانیل استیل
استیل گاهی بر روی پنج پروژه از رمان هایش به صورت همزمان کار می کرد و بیشتر رمان های او پرفروش بوده است، فرمول او در داستان نویسی اغلب، شامل خانواده های ثروتمند رو به یک بحران است، در عین حال شگردها و چرخه های متناوب دیگری در آثارش مشهود است؛ از جمله تهدید توسط عناصر تاریکی مانند زندان، تقلب، باجخواهی و خودکشی. استیل همچنین مجموعه آثاری در زمینهٔ داستان کودکان و شعر دارد. کتاب های او به ۲۸ زبان ترجمه شده که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده و دو اقتباس از کتاب هایش برن...
نکوداشت های کتاب دختری با چشم های آبی
Steel is one of the best
استیل یکی از بهترین هاست
Los Angeles Times Los Angeles Times

Few modern writers convey the pathos of family and material life with such heartfelt empathy.
نویسندگان مدرن کمی آسیب های خانواده و مسائل زندگی را با چنین همدلی تاثیرگذاری بیان می کنند
The Philadelphia Inquirer

Steel pulls out all the emotional stops. . . . She delivers
استیل تمام موانع احساسات را رها می کند... او آنها را رستگار می کند
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب دختری با چشم های آبی (لذت متن)
پدر تدی در حالی که خم می شد و چیزی درون گوش پسر زمزمه می کرد او را به طرف دری راهنمایی کرد و آن را پشت سرش بست..جینی از ترس اتفاقی که ممکن بود در شرف وقوع باشد به خود لرزید اما کاری نمی تواست بکند پدر تدی به عنوان یک پیشوای روحانی در کلیسای خودش بدون افسار بود درست مثل گذشته . . . جیمی دوست داشت پست سر آنان بدود جیغ بکشد و پسر را از چنگ او بقاپد اما می دانست نمی تواند چنین کاری کند به نظر می رسید پسر حدود دوازده سال داشته باشد و هنگام یکه با ترس به در بسته زل می زد فقط این را می دانست که آن ها باید در مقابل پدر تدی بایستند و خط بطلانی بر کارهایش بکشد کارهایی که با بلو و احیانا با دیگر پسرها کرده بود .. . او اغواگرترین مردی بود که تا کنون می دید کشیشی که برای بچه ها دام پهن کرده بود