کتاب من زنده ماندم

I Survived Hurricane Katrina, 2005
طوفان کاترینا ، 2005
کد کتاب : 97051
مترجم :
شابک : 978-6222743253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب من زنده ماندم اثر لارن تارشیس

و هنگام فاجعه، قهرمان‌ها برمی‌خیزند...
در این جلد درباره‌ی طوفان کاترینا که در سال 2005 اتفاق افتاد، می‌خوانیم. خانواده‌ی بری می‌خواستند قبل از اینکه طوفان به خانه‌شان برسد، آنجا را ترک کنند، اما حال خواهر کوچک بری به شدت بد شد و آن‌ها به اجبار در خانه‌شان ماندند تا طوفان را پشت سر بگذارند.
اولش به نظر نمی‌رسید کاترینا، طوری که هواشناسان پیش‌بینی کرده بودند، آن‌قدرها طوفان سختی باشد، ولی آب‌بندها شبانه شکستند، سیل بری را از خانواده‌اش جدا کرد و دنیایش به معنای واقعی کلمه دگرگون شد. آیا او می‌تواند یکه و تنها از یکی از مرگ‌بارترین طوفان‌های قرن جان سالم به در ببرد؟

کتاب من زنده ماندم

لارن تارشیس
لورن تارشیس نویسنده کتاب‌های کودکان است که مجموعه‌ای از آثار داستانی، غیرداستانی و داستانی تاریخی است وکتاب های او به چندین زبان ترجمه شده است.او نویسنده سریال پرفروش نیویورک تایمز من زنده ماندم است. این کتاب‌ها، داستان‌های تاریخی سریع برای بچه‌های کلاس 3 تا 5، بر بلایای تاریخی از دیدگاه پسر یا دختری که زندگی می‌کردند تا داستان را تعریف کنند، تمرکز دارد.او همچنین نویسنده اما-ژان لازاروس از درخت افتاد، کتاب افتخار بادبادک طلایی برای داستان و انتخاب باشگاه کتاب اپر...