کتاب جادوی چپکی - اردوی شبانه

Dragon Overnight
جلد چهارم
کد کتاب : 13379
مترجم :
شابک : 978-6004621861
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی چپکی - اردوی شبانه اثر سارا ملانسکی

در کتاب جادوی چپکی - اردوی شبانه اثر سارا ملانسکی داستان دانش آموزانی از یک مدرسه جادوگری که سفری را پشت سر می گذارند روایت شده است.

نوری هوراس می تواند خودش را به یک بچه گربه تبدیل کند. اما گاهی اوقات کمی جادوی اژدها اضافه می کند و خوب ، به طور تصادفی به یک بادگیر تبدیل می شود. اوه؟ دوست او آندرس پادیلو می تواند پرواز کند. . ..
نوری و آندرس با سایر بچه هایی که جادوی غیرمعمول دارند در یک کلاس سحر و جادو هستند. اکنون آنها اولین سفر خود را پشت سر گذاشتند! در پناهگاه اژدها ، نوری ، آندرس و همکلاسی های آنها با اژدها شنا می کنند ، با اژدها پرواز می کنند و اژدها را تغذیه می کنند. حتی جایی وجود دارد که آنها می توانند یک اژدها تازه متولد شده را ببینند.
بچه های این کلاس تنها کسانی نیستند که ازپناهگاه اژدها بازدید می کنند. دانش آموزان دیگری نیز در آنجا هستند. دانش آموزان مدرسه دیگری که جادوی "عادی" آموزش می بینند. آنها با یکدیگر با اژدها آموزش امداد و نجات، آتش نشانی و کارهای دیگری انجام می دهند. گاهی اوقات با یکدیگر دعوا و زمانی با یکدیگر دوستانه به دنبال ماجراجویی می روند..

کتاب جادوی چپکی - اردوی شبانه

سارا ملانسکی
سارا ملانسکی، زاده ی 4 ژانویه ی 1977، نویسنده ی کانادایی است.سارا، دختر نویسنده ای به نام الیسا آمبروز است. پدر و مادرش از هم جدا شده اند و یک خواهر و یک خواهرخوانده دارد. ملانسکی، دانش آموخته ی رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است.او پس از تحصیل به تورنتو نقل مکان کرد و اولین رمان خود را نوشت که در شانزده کشور منتشر شد و به فروشی بیش از ششصد هزار نسخه دست یافت.ملانسکی پس از انتشار دومین رمانش به نیویورک رفت و نویسندگی را به صورت تمام وقت پی گرفت.
نکوداشت های کتاب جادوی چپکی - اردوی شبانه
[An] entertaining story about magical powers gone humorously awry.
یک داستان سرگرم کننده در مورد قدرتهای جادویی که به طنز آغشته اند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

The inventive tale is filled with a deftly balanced mixture of otherwordly effects, humor, and action. . . . Appealing, warmhearted, and magical.
داستان خلاقانه با ترکیبی ماهرانه و متعادل از جلوه ها و شوخ طبعی ها. . . . جذاب ، دلچسب و جادویی.
Kirkus

قسمت هایی از کتاب جادوی چپکی - اردوی شبانه (لذت متن)
یکی از پسرها گفت: «من واقعا کیف کردم.» آن پسر، پوستش سفید و برعکس فیبی ریزه میزه بود. «بهتر بگم با دیدنت مغزم سوت کشید.» آندرس نمی توانست باور کند. این بچه ها فکر می کردند او یک پروازی ماهر است. یک پروازی فوق العاده. شاید هم واقعا همین طور بود. او به راحتی می توانست بیشتر از یک متر بالا برود. خیلی از کلاس پنجمی ها را می شناخت که نمی توانستند این کار را بکنند. تازه، پروازی ها خیلی زود هم خسته می شدند، ولی آندرس بدون هیچ تلاشی بالا می ماند. او حتی موقع خواب هم توی هوا معلق بود. توی آن سالن سقف بلند شگفت انگیز هم که فهمیده بود چه طور تاب بازی کند و خودش را برعکس کند. انگار داشت چیزهای شدنی جدید و حیرت انگیزی کشف می کرد. ولی چیزی که این بچه های جدید از آن خبر نداشتند، این بود که آندرس دیگر نمی توانست پایین بیاید.