کتاب جاده رستگاری

Redemption Road
  • 15 % تخفیف
    199,000 | 169,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 13575
مترجم :
شابک : 978-6003840690
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب معمایی گودریدز سال 2016

«جان هارت» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب جاده رستگاری اثر جان هارت

کتاب «جاده رستگاری» رمانی نوشته «جان هارت» است که نخستین بار در سال 2016 انتشار یافت. کارآگاه پلیس «الیزابت بلک» به خاطر شلیک کردن به دو مردی که در خانه ای متروک در حال تجاوز جنسی به جوانی هجده ساله به نام «چنینگ شور» بودند، ممکن است با اتهامات جنایی مواجه شود. با توجه به این که «الیزابت»، افسری سفیدپوست، هجده بار به دو مرد سیاه پوست شلیک کرده، این رویداد به شکل گسترده مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. اما به نظر می رسد «الیزابت» به شکلی سوال برانگیز، نسبت به نتیجه تحقیقات، بی تفاوت است. اوضاع زمانی پیچیده تر می شود که «آدریان وال»، پلیسی که «الیزابت» زمانی عاشقش بود، پس از گذراندن سیزده سال در زندان به جرم قتل یک زن، با آزادی مشروط از زندان بیرون می آید. «الیزابت» همیشه مطمئن بوده که «آدریان» مرتکب قتل نشده است، حتی با وجود مدارکی مجاب کننده در گزارش پزشکی قانونی. «آدریان» پس از مدتی مورد حمله پسر زن قربانی قرار می گیرد و وقتی زنی دیگر جانش را از دست می دهد، «آدریان» دوباره به یک مظنون قتل تبدیل می شود.

کتاب جاده رستگاری

جان هارت
جان هارت متولد سال 1965 میلادی، نویسنده آمریکایی رمان های ترسناک می باشد. کتاب های او در کارولینای شمالی ، جایی که متولد و بزرگ شده، توسعه می یابد. وی در در حال حاضر در ویرجینیا زندگی می کند. هارت در سال 1988 از دانشگاه دیویدسون فارغ التحصیل شد. کار های او با آثار اسکات تارو و جان گریشام مقایسه می شود. هارت برنده ی دو جایزه Edgar Allan Poe برای بهترین رمان، در سال 2008 برای رمان رودخانه دان و در سال 2010 برای کتاب آخرین فرزند، می باشد. وی تنها نویسنده ی تاریخ است که برنده ی جایزه Edgar برای ب...
نکوداشت های کتاب جاده رستگاری
With a powerful, wounded but courageous lead whom readers will remember.
با شخصیت اصلی قدرتمند، زخم خورده اما شجاعی که مخاطبین او را به خاطر خواهند سپرد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A gripping, believable story that doesn’t rest until the last sentence.
داستانی جذاب و باورپذیر که تا آخرین جمله، آرام و قرار نمی گیرد.
Associated Press

An amazing journey.
سفری حیرت انگیز.
Huffington Post

قسمت هایی از کتاب جاده رستگاری (لذت متن)
زندگی پشت میله های زندان، پر از تناقض بود. با آن که هر روز آن ممکن است پایانی خونین داشته باشد، اما هر روز صبح اجبارا به یک شکل آغاز می شود. آدم وقتی بیدار می شود، برای دو ثانیه نمی داند کجاست یا به چه چیزی تبدیل شده است.

این دو ثانیه، جادویی است. شعله ای گرم قبل از آن که حقیقت راهش را به سینه اش باز کند و سگ سیاه خاطرات رد پایش را دنبال کند. امروز صبح هم تفاوتی با بقیه روزها نداشت. اول بی حسی و بعد مرور همه اتفاقاتی که طی سیزده سال زندگی در یک قوطی برایش افتاده بود.

چنین لحظاتی برای همه به اندازه کافی بد هستند. برای یک پلیس بدتر بودند. برای پلیسی مثل «آدریان»، غیر قابل تحمل بودند. «آدریان» در تاریکی روی تختش نشست و چهره ای را لمس کرد که دیگر مثل صورت خودش نبود.