کتاب هری پاتر و محفل ققنوس 3

Harry Potter and the Order of the Phoenix
کتاب پنجم از مجموعه ی هری پاتر
کد کتاب : 14160
مترجم :
شابک : 978-9645757722
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 415
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 31
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

هری پاتر و محفل ققنوس 1
Harry Potter and the Order of the Phoenix
کتاب پنجم از مجموعه ی هری پاتر
کد کتاب : 14158
مترجم :
شابک : 978-9645757715
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 36
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

هری پاتر و محفل ققنوس 2
Harry Potter and the Order of the Phoenix
کتاب پنجم از مجموعه ی هری پاتر
کد کتاب : 14159
مترجم :
شابک : 978-9645757739
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هری پاتر و محفل ققنوس 1 اثر جی کی رولینگ


هری پاتر پانزده ساله درحالی پا به سن بلوغ گذاشته که وارد سال پنجم خود در دانشکده جادوگری و جادوگری هاگوارتز شده است. او در حال مبارزه با جوشش خشم، فشاری تقریبا ناتوان کننده و شکوفا شدن حس قدرتمندی از شورش است. این یکی دیگر از تابستان های دلخراش و کسل کننده در دورسلی است، این بار با حداقل تماس با دوستان هری که از مدرسه خارج نشده اند. هری با کمبود اخبار از دنیای جادوگری احساس عصبانیت خاصی می کند و نمی داند چه موقع اعتصاب لرد ولدمورت شکسته خواهد شد. بازگشت به هاگوارتز برای او مایه ی تسکین خواهد بود ... آیا واقعا این چنین خواهد بود؟
کتاب پنجم در مجموعه ی هری پاتر اثر جی کی روولینگ تاریک ترین سال در زندگی جادوگر جوان ما را دنبال می کند، که پس از وقایع سالی گذشته، خودش را خوار و خفیف می یابد. در طول تابستان، شایعاتی در روزنامه پخش شده که برخورد غم انگیز و قهرمانانه ی هری با ولدمورت در مسابقات را به بهانه ای برای تمسخر و خوار کردن این نوجوان تبدیل کرده است. حتی پروفسور دامبلدور، رئیس مدرسه نیر از طرف وزارت سحر و جادو توبیخ شده است، چون حاضر به رسمیت شناختن حقیقت وحشتناک بازگشت ولدمورت نیست. زندگی برای هری پاتر آسانتر نمی شود. با بار زیاد دوره ای که در سال های پنجم برای امتحانات معمول سطح جادوگری بر دوش هری گذاشته شده، تغییرات ویران کننده ای که در ترکیب تیمش اتفاق افتاده، رویاهای کاملا واضحی که در مورد راهروهای طولانی و درهای بسته دارد و افزایش درد در زخم رعد و برق شکل او، روحیه و انعطاف پذیری هری کاملا آزمایش می شود.

کتاب هری پاتر و محفل ققنوس 1

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
نکوداشت های کتاب هری پاتر و محفل ققنوس 1
She has written a brilliant and utterly compelling new adventure
او (جی. کی . رولینگ) یک ماجراجویی درخشان و خیره کننده نوشته است.
Publisher

No, you can't put it down, but believe me, you'll wish you could.
نه شما نمی توانید آن را زمین بگذارید. باور کنید. آرزو خواهید کرد که کاش می توانستید.
  Booklist Booklist

Harry Potter and the Order of the Phoenix, more than any of the four previous novels in the series, is a coming-of-age story.
هری پاتر و محفل ققنوس بیشتر از چهار رمان قبلی این مجموعه، داستانی درباره ی بلوغ است.
Amazon.com

قسمت هایی از کتاب هری پاتر و محفل ققنوس 1 (لذت متن)
آن ها گمان می کردند برای یافتن مقاله ای که پرسی به آن اشاره کرده بود، صبح روز بعد ناچار می شوند پیام امروز هرمیون را زیرورو کنند. امّا جغدی که روزنامه را آورده بود هنوز از بالای پارچ شیر پرواز نکرده بود که هرمیون با صدای بلندی نفس را در سینه حبس کرد. او روزنامه را روی میز پهن کرد و عکس بزرگی از دلورس آمبریج نمایان شد که به پهنای صورتش لبخند می زد و از زیر عنوان مقاله به آن ها نگاه می کرد و پلک می زد. عنوان مقاله چنین بود: وزارت سحر و جادو در صدد اصلاحات آموزشی دلورس آمبریج در مقام نخستین بازرس عالی رتبه ی هاگوارتز نان برشته ی گاززده ی هری از دستش افتاد و با چهره ی گرفته ای گفت: ـ بازرس عالی رتبه؟ یعنی چی؟

در چند هفته ی اخیر، این اوّلین باری نیست که فاج برای بهبود وضعیت هاگوارتز از قوانین جدید بهره می جوید. او در سی ام اوت سال جاری حکم آموزشی بیست ودو را صادر کرد تا بنابر ناتوانی مدیر فعلی این مدرسه در یافتن داوطلبی برای تدریس یکی از دروس، اطمینان حاصل کند که وزارت سحر و جادو شخص مناسبی را برای این منظور انتصاب می کند.

پروفسور تریلانی که دست هاش کمی می لرزید شالش را محکم به دورش پیچید و از پشت عینک ته استکانیش دانش آموزان را از نظر گذراند. با تلاشی شجاعانه با همان صدای مرموز همیشگی اش که این بار کمی می لرزید گفت: ـ امروز مطالعه درباره ی خواب های خبردهنده رو ادامه می دیم. لطفا به گروه های دو نفره تقسیم بشین و با کمک کتاب تعبیرخواب، آخرین بینش های شبانه ی همدیگه رو تفسیر کنین.