کتاب دختر آسیابان

The Miller’s Daughter
کد کتاب : 28365
مترجم :
شابک : 978-6006605647
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 624
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از پرفروش های سندی تایمز

معرفی کتاب دختر آسیابان اثر مارگارت دیکنسون

رمان «دختر آسیابان» اثر مارگارت دیکنسون نویسندۀ توانا و پرکار انگلیسی است. این نویسنده بیش از 30 کتاب در کارنامۀ خود دارد که رمان «دختر آسیابان» یکی از کتاب های شاخص او است. این رمان روایتگر دختری به نام اما فارست است است که در یک خانوادۀ آسیابان به دنیا آمده است، پدر وی که به شدت علاقمند داشتن فرزند پسر است از به دنیا آمدن اما دلسرد می شود و در زندگی مهر و لطف خود را از او دریغ می کند. اما فارست برای تغییر نگرش پدرش به خود راهی طولانی را طی می کند تا شاید بتواند وارث آسیاب پدر باشد و به اهداف خود در جامعه برسد.

نویسندۀ اثر از اما فارست نمونه و نمادی برای زنانی می آفریند که در جامعۀ مردسالار زندگی می کنند و برای زسیدن به اهدافشان باید مسیری پر از مشکلات را طی کنند. اما شخصیت اصلی این رمان یک زن فعال است که حاضر است گام در این میدان مصائب بگذارد و تا رسیدن به نتیجۀ دلخواه لحظه ای آرام نمی نشیند. یکی دیگر از شخصیت هایی که به خوبی در اثر به توصیف درآمده است، پدر اما فارست است که نمونۀ یک شخصیت ضد زن در جامعه است که برای رسیدن به نوه ای پسری حاضر است هر گونه دسیسه ای را طرح ریزی کند، حتی اگر به قیمت زندگی دخترش تمام شود.

نویسنده در بسیاری از آثارش به دغدغه های زنان در جامعه می پردازد و سعی می کند آئینه ای برای انعکاس مشکلات آنان باشد. در کتاب «دختر آسیابان» نویسنده به خوبی از وضعیت اینگونه زنان در جامعه، تحلیل ارائه می دهد و سعی می کند تا حدی بدور از نگاه کلیشه ای این گونه آثار، شخصیت های واقعی خلق کند. یکی دیگر از ویژگی های شاخص این رمان شیوۀ روایت درگیرکنندۀ اثر است که باعث می شود خوانندۀ اثر آن را تا انتهای داستان پیگیری کند و مضامین حاکم بر اثر را به خوبی درک نماید.

کتاب دختر آسیابان

مارگارت دیکنسون
مارگارت دیکینسون متولد گینزبورو، لینکلن‌شر، در هفت سالگی به شهر ساحل نقل مکان کرد و بدین ترتیب عشق او به دریا و چشم انداز لینکلن‌شر آغاز شد. جاه طلبی او برای نویسندگی اوایل آغاز شد و اولین رمان خود را در بیست و پنج سالگی منتشر کرد. این عناوین بسیاری از جمله Plough the Furrow ، Sow the Seed و درو درو محصول برداشت می شود که او سه گانه Lincolnshire Fleethaven را تشکیل می دهد. او همچنین نویسنده Fairfield Hall ، Jenny's War و The Clippie Girls است. مارگارت پرفروش Sunday Times برایده بار ...
دسته بندی های کتاب دختر آسیابان