کتاب سه گانه پاتر مور

Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies
کد کتاب : 32058
مترجم :
شابک : 978-6001826481
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سه گانه پاتر مور اثر جی کی رولینگ

نوسنده این کتاب یعنی «جی کی رولینگ» بیشتر به عنوان نویسنده هفت کتاب هری پاتر شناخته می شود که بین سالهای 1997 و 2007 منتشر شده اند. ماجراهای ماندگار محبوب هری ، رون و هرمیون با فروش بیش از 500 میلیون نسخه که به بیش از 80 زبان ترجمه شده است دالی بر تبحر این نوسنده پر کار است. همچنین از آثار او هشت فیلم پرفروش ساخته شده است.

«سه گانه پاتر مور» در اصل شما را فراتر از دنیای هری پاتر می برد و با جزیئات پیچیده تر و بحث برانگیز تر شما را به دنبال خود می کشاند. تعلیق در سرتاسر اثر به شما مجال استراحت نمی دهد و از طرفی رازآمیزی رویداد به واسطه حضور جادوگر هر پیش بینی معقولی را از شما سلب می کند. در اینجا شما با شخصیت های پیچیده تری طرف خواهید بود که همین امر روایت داستان را جذاب تر کرده است.

این اثر داستانی قهرمانی، با فراز و نشیب بسیار و سختی تمام نشدنی برای شخصیت ها به استقبال شما آمده است. شما می مانید و سرگرمی های خطرناک دو شخصیت شجاع تر از مابقی اشخاص داستان. این اثر برجسته ترین داستان های هری پاتر را نشان می دهد.
شما می توانید این کتاب را به ترجمه ویدا اسلامیه از سایت ایران کتاب تهیه نمایید.

کتاب سه گانه پاتر مور

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
قسمت هایی از کتاب سه گانه پاتر مور (لذت متن)
قطار سریع السیر هاگوارتز، پس از چندین تغییر و تبدیل جادویی، برای استفاده ی مدرسه، مورد تأیید وزارت سحروجادو قرار گرفت. بسیاری از خانواده های اصیل زاده از اینکه فرزندانشان باید از وسایل حمل ونقل مشنگی استفاده کنند، به خشم آمدند چراکه از نظر آنها وسیله ی ناامن، ناسالم و تحقیرآمیزی بود؛ اما پس از صدور حکم وزارتخانه مبنی بر اینکه دانش آموزان باید با قطار به مدرسه بروند و در غیر این صورت، از تحصیل در مدرسه محروم می شوند، مخالفت ها به سرعت فروکش کرد.

کلاه گروه بندی در نخستین طرح های من از هاگوارتز جایی نداشت. من روش های متعدد گوناگونی را برای گروه بندی دانش آموزان بررسی کردم(زیرا از اول می دانستم چهار گروه با کیفیت های بسیار متفاوت خواهیم داشت. اولین مورد، دستگاه دقیق و پیچیده ای به دردنخوری بود که پیش از تصمیم گیری، انواع جادوهای مختلف را به اجرا در می آورد ولی هیچ از آن خوشم نیامد: به طور هم زمان هم بیش از حد پیچیده به نظر می آمد، هم بیش از حد پیش پا افتاده. سپس تندیس های چهار بنیان گذار هاگوارتز را در سرسرای بزرگ گذاشتم که هریک جان گرفته، در حضور همه ی حاضران، از بین گروه دانش آموزان، دانش آموزان منتخب خود را برمی گزیدند. این بهتر بود اما نه چندان که باید وشاید. سرانجام فهرستی از راه های گزینش افراد نوشتم: ده، بیست، سی، چهل؛ قرعه کشی با انتخاب سردسته ی گروه: قرعه کشی نام ها از داخل کلاه - نام هایی که از داخل کلاهی سخنگو درمی آیند . بر سر گذاشتن کلاه - کلاه گروه بندی.