کتاب در ستایش سکوت

Silence: In the Age of Noise
(سکوت در عصر هیاهو)
کد کتاب : 50003
مترجم :
شابک : 978-6226593229
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

سکوت در عصر سر و صدا
Silence: In the Age of Noise
کد کتاب : 33979
مترجم : سامان عزیزی
شابک : 978-6002743817‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سکوت در عصر سر و صدا اثر ارلینگ کاگه

در پشت سر و صدای سر و صدای ترافیک ، هشدارهای آیفون و افکار همیشه در حال چرخش ما ، تصوری دست نیافتنی - سکوت - در کمین است. اما در واقع سکوت چیست؟ ؟ کجا پیدا میشود و چرا اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت آن وجود دارد؟
ارلینگ کاگه ، ماجراجو، کاوشگر و همه چیزدان نروژی ، یک بار در سال 1993 پنجاه روز را با یک رادیوی خراب، رادیویی که باطری هایش را قبل از شارژ شدن از آن جدا کرده بود، به تنهایی به قدم زدن در قطب جنوب گذراند. او در این کتاب مراقبه گون و تامل برانگیز ، جذاب ، شگفت آور و قدرتمند ، قدرت سکوت و اهمیت خاموش کردن جهان را بررسی می کند. خواه در بیابانی عمیق باشید ، خواه در حال دوش گرفتن باشید یا در زمین رقص ، اگر می دانید کجا را جستجو کنید ، می توانید سکون کامل را تجربه کنید. و از آن شناخت شخصی ، قدردانی ، شگفتی و موارد زیاد دیگری می تواند رشد کند. در این کتاب کاگه با مراقبه ای حیرت انگیز و تحول آفرین ، سکوت پیرامون خود ، سکوت درون ما و سکوت لازم را ایجاد می کند. کاگه با بیان تجربیات خود و بحث درباره مشاهدات شاعران ، هنرمندان و کاوشگران ، به ما نشان می دهد که چرا سکوت برای سلامت عقل و خوشبختی ضروری است - و چگونه می تواند درهای شگفتی و شکرگزاری را باز کند.
نفس عمیق بکشید ، و خود را برای غرق شدن در سکوت آماده کنید.

کتاب سکوت در عصر سر و صدا

ارلینگ کاگه
ارلینگ کاگه (متولد 15 ژانویه 1963) یک کاوشگر، ناشر، نویسنده، وکیل، مجموعه دار هنر، کارآفرین و سیاستمدار نروژی است.در سال 1990 ، ارلینگ کاگه و بورگ اوسلند اولین کسی بودند که بدون پشتیبانی از قطب شمال عبور کردند. لشكركشی در 8 مارس 1990 از جزیره الاسمیر آغاز شد و 58 روز بعد در 4 مه 1990 به قطب شمال رسید. آنها حدود 800 كیلومتر را با اسكی طی كردند و لوازم خود را روی سورتمه ها كشیدند.کمتر از سه سال بعد ، در سالهای 1992 تا 93 ، کاگ اولین لشکرکشی بدون پشتوانه و انفرادی به قطب جنوب را به پایان رساند و...
دسته بندی های کتاب سکوت در عصر سر و صدا
نکوداشت های کتاب سکوت در عصر سر و صدا
Breathtaking and inspiring.
نفس گیر و الهام بخش.
Sir Ranulph Fiennes

Great pleasure lies in Kagge’s creative investigations
لذت بزرگی در تحقیقات خلاقانه ی کاگه نهفته است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Searing and soaring.
کتابی در اوج.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب سکوت در عصر سر و صدا (لذت متن)
دخترها با تردید نگاهم می کردند. گفتم:«مسلما سکوت چیزیه که... هیچی؟» حتی قبل از اینکه توضیح بدهم سکوت می تواند دوست همراهی برایمان باشد، و بسیار باارزش ترو لوکس تر از همه آن کیف های لویی ویتون است که دلشان می خواهد داشته باشند، ذهن هایشان جواب را ساخته بود:«برای وقت هایی که غمگین و ناراحت هستی، سکوت می تونه چیز خوبی باشه، برای بیشتر از اون، چیز بیخودیه».

پرسش ها و پاسخ ها؛ پرسیدن ها و به دنبال جواب بودن ها. به راستی که شگفتی و حیرت، موتور محرک زندگی است. اما حالا دخترهایم، سیزده، شانزده و نوزده ساله هستند و هر روز کمتر و کمتر دچار حیرت و شگفتی می شوند. اگر هم از چیزی حیرت کنند، برای پیداکردن جواب به سرعت تلفن هوشمندشان را در می آورند. آن ها هنوز هم کنجکاوی دارند ولی دیگر صورت هایشان آن برق بچگی را ندارد؛ بزرگ تر و بالغ تر شده اند و ذهنشان بیشتر از آنکه پر از سوالات مختلف باشد، با آرزو ها و جاه طلبی.