کتاب پایین

Beneath
کد کتاب : 22924
مترجم :
شابک : 978-6004624732
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 265
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب Spirit اورگان سال 2015

نامزد جایزه کتاب خوانندگان جوان Rebecca Caudill سال 2018

معرفی کتاب پایین اثر رولند اسمیت

کتاب «پایین» رمانی نوشته «رولند اسمیت» است که اولین بار در سال 2009 انتشار یافت. نوجوانی سیزده ساله به نام «پت اوتول» وقتی می فهمد برادر هجده ساله اش «کوپ» ناپدید شده، اصلا غافلگیر نمی شود. «کوپ» همیشه اندکی عجیب و غریب بوده است: او عاشق نوعی خاص از رقص است، چراغ قوه های مختلف را جمع آوری می کند، نمی تواند رانندگی کند، ایمیل نمی فرستد، و یک بار تونلی به طول بیش از یک مایل در اطراف محل زندگیشان حفر کرد که باعث انفجار خط لوله گاز شد و هر دوی آن ها را تا آستانه مرگ پیش برد. والدین «پت» مشغول جدا شدن از هم، شغل هایشان، و روابط عاشقانه جدید خود هستند، به همین خاطر وقتی «پت» پیام هایی صوتی را از طرف «کوپ» دریافت می کند، مخفیانه از خانه خارج می شود و به سوی نیویورک می رود تا برادرش را بیابد. سرنخ ها «پت» را با جامعه ای زیرزمینی آشنا می کند، اما او خیلی زود درمی یابد «کوپ» عضو گروهی مرموز و خطرناک به نام «پاد» شده است.

کتاب پایین

رولند اسمیت
رولند اسمیت (متولد 30 نوامبر 1951) نویسنده آمریکایی داستان های جوانان و همچنین کتاب های غیر داستانی برای کودکان است.رولند اسمیت در پورتلند، اورگان متولد شد، فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی پورتلند است و به دنبال یک کار نیمه وقت در باغ وحش اورگان در پورتلند، یک حرفه 20 ساله را به عنوان یک باغ وحش دار شروع کرد، هم در باغ وحش اورگان و هم در باغ وحش اوپنون. تاکوما، واشنگتن وی پس از تلاش برای نجات حیات وحش به دنبال ریختن روغن اکسون والدز، در سال 1990، او اولین کتاب خود را با نام Sea Otter Rescue ، ...
نکوداشت های کتاب پایین
A fast-paced, thrilling novel.
رمانی سریع و هیجان انگیز.
Barnes & Noble

Fans of Smith will not be disappointed.
طرفداران «اسمیت» ناامید نخواهند شد.
Booklist Booklist

With several allusions to classics such as Jules Verne's Journey to the Center of the Earth and H.G. Wells's The Time Machine.
با ارجاعات متعدد به آثار کلاسیک از جمله «سفر به مرکز زمین» اثر «ژول ورن» و «ماشین زمان» اثر «اچ. جی. ولز».
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب پایین (لذت متن)
طبق معمول، همه اش یک طرفه بود-گفت و گو نبود، سخنرانی بود-و برنامه هایی که مامان و بابا برای من ریخته بودند، خیلی برایم جذابیتی نداشت... البته تعجبی هم نداشت. برای همین بند و بساطم را جمع کردم و تا در هنوز بسته نشده بود، از خانه زدم بیرون.

راستش من دلم می خواهد صدایت را بشنوم و امیدوارم تو هم هنوز بخواهی صدای مرا بشنوی. پس فرض کن که این ضبط صوت، یک جور تلفن همراه کند است. تازه می توانی تمام این ها را پیاده کنی توی یکی از آن دفترهایت که همیشه تندتند داخلش یادداشت می نویسی.

زل زده ام به پایین، به آب کف کرده و دارم به مغزم فشار می آورم تا چاره ای پیدا کنم. اگر وقت رد شدن از روی کابل فولادی بلغزم و بیفتم، می خورم به دیواره های سنگی و له و لورده می شوم. تنها گزینه دیگرم این است که برگردم به لنگرگاه و از آن یکی تونل بروم و چند ساعت وقتم را هدر دهم. مسابقه که نیست. گردش است. حالا چند ساعت این ور و آن ور چه فرقی دارد؟