کتاب بریتفیلد و تاج گمشده

Britfield and the Lost Crown
کد کتاب : 42450
شابک : 978-6222740016
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 390
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

برنده جایزه ملی ایندی سال 2020

برنده جایزه کتاب eLit سال 2020

معرفی کتاب بریتفیلد و تاج گمشده اثر سی آر استوارت

کتاب «بریتفیلد و تاج گمشده» رمانی نوشته «سی آر استوارت» است که اولین بار در سال 2019 انتشار یافت. با این که اکنون قرن بیست و یکم است، یتیمخانه «ودرلی» که توسط آقا و خانم «گریوس» اداره می شود، انگار مستقیما از داستان های «دیکنز» سر بر آورده است! بچه های ساکن در یتیمخانه مجبورند تمام روز را به سختی کار کنند تا محصولاتی برای فروش به وجود آورند؛ آن ها غذای کمی در اختیار دارند، لباس های پاره و مندرس می پوشند، و تنبیه های سختی را متحمل می شوند. «تام» دوازده ساله، شش سال پیش و بعد از زندگی در چندین پرورشگاه مختلف، به «ودرلی» آمد. او دوستی نزدیکی با «سارا والاس» دارد، دختری دوازده ساله که دو سال پیش بی سرپرست شد. اما «تام» درمی یابد که اکنون زمان فرار از «ودرلی» فرا رسیده، به خصوص وقتی خانم «گریوس» او را با این خبر که پدر و مادرش هنوز زنده هستند، اذیت می کند. «تام» و «سارا» به هر سختی که شده، از «ودرلی» می گریزند اما کارآگاه «آرتور گوئرستون» در تعقیب آن ها است—کسی که در پیدا کردن بچه های فراری از یتیمخانه، نظیر ندارد.

کتاب بریتفیلد و تاج گمشده

سی آر استوارت
سی آر استوارت متولد نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، 20 سال تجربه در نوشتن فیلمنامه های داستانی، غیر داستانی و فیلم دارد. او نویسنده، تهیه کننده، متخصص خلاقیت، مشاور بین المللی و سخنران برجسته ای است.
نکوداشت های کتاب بریتفیلد و تاج گمشده
An exciting and fast-paced adventure.
یک ماجراجویی مهیج و سریع.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

It engages the reader from the very first pages and doesn't let go until it reaches its exciting conclusion!
این اثر از همان نخستین صفحات، توجه مخاطب را به خود جلب می کند و تا رسیدن به پایان هیجان انگیز خود، به این کار ادامه می دهد.
Barnes & Noble

It will appeal to both young readers and their parents.
این اثر هم برای مخاطبین کم سن و سال و هم برای والدین آن ها جذاب خواهد بود.
Parents’ Choice Awards

قسمت هایی از کتاب بریتفیلد و تاج گمشده (لذت متن)
اگر یتیم ها یک لحظه وقت آزاد گیر می آوردند، بیشتر از هر کاری دوست داشتند کتاب بخوانند؛ فقط از همین راه بود که می توانستند به دنیای دیگری فرار کنند. کتابخانه شان، کمد خاک آلود کوچکی بود که در سرداب قرار داشت و کلا هشت تا کتاب توی آن بود.

شاید هر کدام از آن کتاب ها را بیست باری خوانده بودند، ازجمله یک فرهنگ لغت، یک دایره المعارف و تاریخ امپراتوری بریتانیا. ولی با این تعداد اندک کتاب، باید راهی پیدا می کردند تا کتاب های بیشتری به دست بیاورند، برای همین یک سیستم مبادله اختراع کردند.

هر ماه، یکی از یتیم ها اواخر شب، مخفیانه به آن طرف مزرعه می رفت، از دست سگ بدذاتی به نام «ویند» فرار می کرد، خودش را از پنجره ای کوچک بالا می کشید و وارد عمارت زیبا و ویکتوریایی خانواده «گریوس» می شد که در همان نزدیکی قرار داشت. یکی از کتاب های توی قفسه پر و پیمان اتاق مطالعه را موقتا برمی داشت و یکی از کتاب های خودشان را به جای آن می گذاشت.