کتاب دست پنهان

The Moving Finger
کد کتاب : 34023
مترجم :
شابک : 978-9643636210
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1942
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دست پنهان اثر آگاتا کریستی

پس از سقوط هواپیمای دوران جنگ، دکتر جری برتون به او توصیه می کند که یک دهکده روستایی خوب و آرام پیدا کند برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی خود تلاش داشته باشد. جری و خواهرش جوآنا در لیمستاک ساکن می شوند، یک شهر روستایی ایده آل که سه مایل از یک جاده اصلی فاصله دارد.
با این حال، زندگی مسالمت آمیز و روستایی جری به زودی از بین می رود. چند روز پس از ورود آنها، جری نامه ای ناشناس دریافت می کند. در این نامه ادعا شده است که برتون ها برادر و خواهر نیستند، بلکه یک زوج مجرد هستند که در گناه زندگی می کنند. جری و جوآنا در ابتدا با تازگی دریافت چنین نامه ای کاملا سرگرم می شوند، اما به زودی میفهمد نامه نشانه ای از چیزی بسیار شوم تر است.

آگاتا کریستی که در سال 1890 در تورکی متولد شد، نوشتن را در طول جنگ جهانی اول آغاز کرد و بیش از 100 رمان، نمایشنامه و مجموعه داستان کوتاه نوشت. او تا زمان مرگش همچنان با استقبال زیادی می نوشت و کتاب هایش اکنون بیش از یک میلیارد نسخه به زبان انگلیسی و یک میلیارد نسخه دیگر به بیش از 100 زبان خارجی فروخته است. با این حال آگاتا کریستی همیشه شخصی بسیار تنها بود، و اگرچه هرکول پوآرو و دوشیزه مارپل به نام‌هایی معروف تبدیل شدند، ملکه جنایت برای همه به جز نزدیک‌ترین دوستانش معمایی کامل بود.

کتاب دست پنهان

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...
نکوداشت های کتاب دست پنهان
The Moving Finger is fit for experts
این کتاب برای حرفه ای ها مناسب است.
Times (London)

قسمت هایی از کتاب دست پنهان (لذت متن)