کتاب چون باد،چون موج

Like Wind, Like Wave
داستان هایی از قلمرو سرکوب شدگان
کد کتاب : 36418
مترجم :
شابک : 978-9642091454
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چون باد،چون موج اثر استفانو بولونینی

قطعات مختصری که در کتاب «چون باد،چون موج» گردآوری شده است، به همان اندازه که داستان کوتاه است، به همان اندازه مطالعات روانکاوی نیز هست. در هر فصل، صحنه برای بررسی مسائل بزرگ - ماهیت اشتیاق، نقش حیاتی توهم و سرخوردگی در زندگی، آنچه قهرمانی را تشکیل می دهد - آماده می شود، اما همیشه در ارتباط با یک داستان بسیار خاص از زندگی نویسنده، و همیشه داستانی که با نوعی طنز جذاب روایت می شود که ما را به سمت تحمل و قدردانی از غنای بشریت سوق می دهد. صمیمیت دوست‌داشتنی و فریبنده‌ای در نثر استفانو بولونینی وجود دارد، به طوری که مفاهیم روان‌کاوانه هرگز نفوذی از اصطلاحات تخصصی نیستند، بلکه ایده‌هایی برای تداعی خلاقانه در نظر گرفته میشوند.
در این ده مقاله، استفانو بولونینی داستان های رنگارنگی از زندگی خود، از برخورد با یک سگ گله غول پیکر قفقازی و یک استاد هنرهای رزمی گرفته تا سفری سرگردان در دهکده ای دورافتاده ایتالیایی، تعریف می کند و معنای این تجربیات را برای خود و خوانندگانش بیان می کند. نمایش هدیه بولونینی برای داستان سرایی و بینش قابل توجه او، مانند باد، مانند موج نشانگر بازگشت خوشامد به نویسندگی روانکاوانه به عنوان یک هنر ذهنی است.

کتاب چون باد،چون موج

استفانو بولونینی
استفانو بولونینی متولد سال 1949 ، روانپزشک و تحلیلگر آموزش و نظارت و رئیس انجمن روانکاوی ایتالیا است. وی در بولونیا کار و زندگی می کند و مشاور و سرپرست سرویس بهداشت روان ملی ایتالیا است.
نکوداشت های کتاب چون باد،چون موج
The result draws many important connections between experience and psychology
رتباط مهم بسیاری بین تجربه و روانشناسی ایجاد می کند.
Rory L. Aronsky

قسمت هایی از کتاب چون باد،چون موج (لذت متن)