کتاب کروکدیل غول آسا

The Enormous Crocodile
و رزافه و من و پلی، ازیو تروت، مین پین ها
کد کتاب : 82973
مترجم :
شابک : 978-6006767291
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تمساح غول پیکر
The Enormous Crocodile
  • 15 % تخفیف
    60,000 | 51,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 9497
مترجم :
شابک : 9789643690830
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تمساح غول پیکر اثر رولد دال

تمساح غول پیکر شکموترین جانور در سرتاسر جنگل است که عاشق خوردن بچه هاست! او از آن خالی بندهای نابکار است که خیال می کند با نقشه های پنهانی و کلک های زیرکانه اش، راست راستی هوش سرشاری دارد. اما او به اندازه ی دیگر حیوانات جنگل، باهوش نیست. آن ها تصمیم دارند کلک ها او را نقش بر آب کنند و به او درسی بدهند که هیچ وقت از یادش نرود.

کتاب تمساح غول پیکر

رولد دال
رولد دال، زاده ی ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ و درگذشته ی ۲۳ نوامبر ۱۹۹۰، داستان نویس و فیلم نامه نویس اهل ولز بریتانیا و از مشهورترین نویسنده های انگلیسی است که والدینش نروژی الاصل بودند و اوج شکوفایی او به عنوان نویسنده برای کودکان و بزرگسالان در دهه ی ۱۹۴۰ بود.مهم ترین آثار او چارلی و کارخانه شکلات سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، ماتیلدا و داستان های چشم نداشتنی است. بیشتر آثار او به فیلم درآمده اند.او در ۱۹۱۶ در لانداف گلامورگان به دنیا آمد. در جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی انگلستان در نایروبی پیوست. مدتی ...
قسمت هایی از کتاب تمساح غول پیکر (لذت متن)
در بزرگترین و گل آلودترین رودخانه ی آفریقا، دو تمساح سرهایشان را از آب بیرون آورده بودند. یکی از آن دو غول پیکر بود؛ اما آن یکی زیاد بزرگ نبود. تمساح غول پیکر پرسید: "می دانی امروز دلم می خواهد ناهار چی بخورم؟" آن یکی که زیاد بزرگ نبود، گفت: "نه، دلت می خواهد چی بخوری؟" تمساح غول پیکر خندید و با این کار صدها دندان سفید و تیزش را نشان داد و گفت: "برای ناهار امروز، دلم می خواهد یک بچه ی چرب و چیلی و آبدار بخورم." آن یکی که زیاد بزرگ نبود، گفت: "من هیچ وقت بچه ها را نمی خورم. من فقط ماهی می خورم." تمساح غول پیکر فریاد زد: "هه هه هه! مطمئنم اگر همین الان یک بچه ی چاق و چله آن طرف رودخانه شنا می کرد، می پریدی و یک لقمه چپش می کردی!