کتاب برج تاریک (جلد هفتم)

The Dark Tower
کد کتاب : 132381
مترجم :
شابک : 978-6003267701
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 680
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب برج تاریک (جلد هفتم) اثر استیون کینگ

در دل دنیایی که هم به اندازه‌ی کابوس‌ها تاریک است و هم به قدر رویاها روشن، «برج تاریک» نوشته‌ی استیون کینگ، ملودی خیره‌ کننده‌ای از فانتزی، ترس و وسترن است. این سری کتاب که شامل هفت جلد است، بی‌شک یکی از بلندپروازانه‌ترین اثرهای کینگ محسوب می‌شود؛ زیرا او در این کتاب جهان‌های موازی، زمان‌های گوناگون و شخصیت‌هایی چندسطحی را با هم ترکیب می‌کند.
داستان حول محور رولند دیشین، آخرین تیرانداز و جست‌وجوی بی‌پایان او برای یافتن برج تاریک می‌چرخد؛ برجی که گفته می‌شود مرکز تمامی جهان‌ها و واقعیت‌هاست. اما این سفر فقط یک جست‌وجوی ساده نیست، بلکه مسیری پیچیده و پر از خطرات، معماها، دوستی‌ها و خیانت‌هاست که هرکدام از شخصیت‌ها را به گونه‌ای آزمایش می‌کند.
کینگ با مهارتی استادانه، عناصر از ادبیات کلاسیک، اسطوره‌شناسی، تاریخ و فلسفه را با داستان‌گویی مدرن خود درآمیخته و دنیای پر زرق‌و‌برق می‌آفریند. می‌توان گفت کتاب «برج تاریک» یک ماجراجویی حماسی و تأمل عمیق درباره طبیعت خیر و شر، قدرت اراده و معنای سرنوشت است.
کینگ با هر جلد، خواننده را عمیق‌تر به درون این جهان کشیده و با لایه‌های بیشتری از پیچیدگی روبه‌رو می‌کند. رولند و همراهانش با دشمنان فیزیکی روبه‌رو می‌شوند و بی‌رحم‌تر از آن‌ها، دوراهی‌های اخلاقی و فلسفی است که باید با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم کنند.
خوانندگان در «برج تاریک» به سفری نفس‌گیر می‌روند که هر صفحه از آن، پر از کشف و تعمق است. این سری کتاب، فراتر از یک داستان فانتزی ساده، به یک اکتشاف عمیق راجع‌به ماهیت روایت و قدرت داستان‌گویی تبدیل می‌شود. برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی ادبی هستند، «برج تاریک» دعوت‌نامه‌ای است به سفری که هرگز از یاد نخواهند برد.

کتاب برج تاریک (جلد هفتم)

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...