کتاب گرگ های توی دیوار

The Wolves in the Walls
کد کتاب : 1566
مترجم :
شابک : 978-6007058480
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 54
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه انجمن علمی تخیلی بریتانیا

برنده جایزه انتخاب کتاب کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب گرگ های توی دیوار اثر نیل گیمن

کتاب گرگ های توی دیوار، اثری نوشته ی نیل گیمن است که اولین بار در سال 2003 منتشر شد. لوسی صداهایی می شنود؛ صداهایی که از درون دیوار می آیند. او مطمئن است که گرگ هایی درون دیوار خانه شان زندگی می کنند و همانطور که همه می گویند، اگر گرگ ها از دیوارها بیرون بیایند، کار از کار خواهد گذشت. خانواده ی لوسی حرف او را باور نمی کنند. ناگهان یک روز، گرگ ها بالاخره بیرون می آیند اما کار از کار نمی گذرد. درعوض، نبرد لوسی با گرگ ها تازه آغاز می شود. کتاب گرگ های توی دیوار، داستانی شگفت انگیز و عجیب، و ماجراجوییِ به یاد ماندنی و جذابی است که مخاطبین کودک و نوجوان را مستقیماً وارد دنیای تخیلات منحصر به فرد نیل گیمن، خالق کتاب پرفروش و بسیار موفق «کورالاین» می کند.

کتاب گرگ های توی دیوار

نیل گیمن
نیل ریچارد مک کینون گیمن، زاده ی ۱۰ نوامبر ۱۹۶۰، نویسنده ی داستان کوتاه، فیلم نامه نویس، رمان نویس، خالق کتاب کامیک، تئاتر صوتی و فیلم هایی به سبک علمی-تخیلی و خیال پردازی است. او در حال حاضر با موسیقی دان آمریکایی آماندا پالمر ازدواج کرده و در این کشور ساکن است.وی موفق به کسب جوایز متعددی شامل جایزه های هوگو، نبیولا و برام استوکر، و همچنین نشان نیوبری شده است.از آثار قابل توجه او می توان به مجموعه کتاب های کامیک سندمن، و رمان های گرد ستاره، خدایان آمریکایی، کورالاین و کتاب گورستان اشاره کرد....
نکوداشت های کتاب گرگ های توی دیوار
It will engage children of all ages.
این اثر، کودکان در همه ی سنین را مجذوب خود خواهد کرد.
Teaching Children Philosophy

A wonderful experience for all ages.
تجربه ای شگفت انگیز برای تمامی سنین.
Denver Rocky Mountain News

Amazing and with an unexpected twist at the end.
حیرت آور و با اتفاقی غیرمنتظره در پایان.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب گرگ های توی دیوار (لذت متن)
پدرش گفت: «به هر حال، می دونی درباره ی گرگ ها چی می گن؛ اگه گرگ ها از دیوار بیرون بیان، همه چی تمومه.» لوسی پرسید: «کی این رو گفته؟» «مردم، می دونی... همه می گن.»