کتاب سبزیجات

The Vegetable
یا از رئیس جمهوری به پستچی
کد کتاب : 33841
مترجم :
شابک : 978-6004055666
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سبزیجات اثر اف اسکات فیتزجرالد

از میان آثار منتشــرشدهٔ فیتـزجرالد سبـزیجــات اثـری نـاب محسـوب می شود. نویسنده قصد کرده در نمایشنامه نویسی نیز تبحر خود را به بوتهٔ آزمایش بگذارد و به خوبی نیز از پس آن برآمده است. هر چند دست سـرنوشـت و عمـر کـوتاه وی باعـث شده سبزیـجـات یـگانه نمایشـنامهٔ او باقی بماند.
نمایشنامهٔ سبزیجات یک هجویهٔ سیاسی است در بارهٔ کارمند سادهٔ راه آهنی که در آستانهٔ انتخابات ریاست جمهوری به ناگاه خود و خانواده اش را در کاخ سفید می بیند. سبزیجات در دوران حیات نویسنده کم تر مورد توجه قرار گرفت اما پس از مرگ وی در دسترس عموم قرار گرفت و بـه دلیــل استـقبــال دانشـجـویـان تصمیـم بـر آن شـد که ضمیـمـه ها و یادداشت هایش هم بدان اضافه شود.

کتاب سبزیجات

اف اسکات فیتزجرالد
فرانسیس اسکات کی فیتزجرالد، زاده ی ۲۴ سپتامبر ۱۸۹۶ و درگذشته ی ۲۱ دسامبر ۱۹۴۰، نویسنده ی آمریکایی رمان و داستان های کوتاه بود. آثار فیتزجرالد نمایانگر عصر جاز در آمریکا است. او به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ سده ی بیستم میلادی شناخته می شود. شناخته شده ترین اثر او رمان گتسبی بزرگ است که اولین بار در سال ۱۹۲۵ منتشر شد.وی در سینت پال مینه سوتا در خانواده ای کاتولیک و ایرلندی از طبقه‎ی متوسط دیده به جهان گشود.از ۱۸۹۸ میلادی تا ۱۹۰۱ میلادی را در سیراکیوز، نیویورک و پس از آن در سال های ۱۹۰۳ می...