کتاب سرخپوست می رود

Collected Stories
کد کتاب : 3579
مترجم :
شابک : 9786009538447
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1948
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سرخپوست می رود اثر ویلیام فاکنر

این مجموعه بهترین داستانهای کوتاه ویلیام فاکنر است. کلاسیک هایی از داستان های کوتاه مانند "یک خرس شکار" ، "یک گل سرخ برای امیلی" ، "دو سرباز" و "بروچل" در این کتاب هستند. توانایی فاکنر در خلاصه کردن دید حماسی خود به حکایت هایی این چنین لطیف و به شدت غم انگیز، او را یکی از بهترین و اصیل ترین نویسنده های آمریکایی می شناساند.

کتاب سرخپوست می رود

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...
نکوداشت های کتاب سرخپوست می رود
هیچ کس هرگز قلب و روح خود را بیش از آنچه ویلیام فاکنر انجام داده ، در کلام مکتوب قرار نداده است. اگر می خواهید در مورد آن قلب و روح همه چیز را بدانید، داستانی که او (قلب و روح خود را) در آن قرار داده است، هنوز هم در همان جا قرار دارد.
Eudora Welty

فاکنر به خاطر تمام نگرانی خود نسبت به جنوب، در حقیقت به دنبال طبیعت انسان بود. نابراین باید برای دوام آن هدف اخلاقی که برای سرافرازی داستان های کلاسیک ما رقم زده است، به سمت او بگردیم.
Ralph Ellison

قسمت هایی از کتاب سرخپوست می رود (لذت متن)
من نمی توانم کاری انجام دهم فقط آن را خاموش کنید. و این هیچ فایده ای ندارد. حساب می کنم که متعلق به من است. من فکر می کنم، آنچه را می خواهم بدست آورم بیشتر از مال من نیست.

پاپ گفت: "چه ایده های مدرنی؟" من نمی دانستم که فقط یک ایده در مورد کار وجود دارد - تا زمانی که تمام نشود، این کار انجام نمی شود، و هنگامی که این کار انجام شد، انجام شده است.

من حدس می زنم که ممکن است یک انسان پر حرف وقت نداشته باشد که به جز کلمات چیزهای دیگری را یاد بگیرد.