کتاب جنگل بزرگ

Big Woods
کد کتاب : 3582
مترجم :
شابک : 9786003531420
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جنگل بزرگ اثر ویلیام فاکنر

جنگل بزرگ مجموعه ای از بهترین داستان های شکار فاکنر است. فاکنر یک شکارچی علاقمند و همچنین یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکا، روزهای زیادی را در شکار در جنگل های بزرگ در نزدیکی آکسفورد، می سی سی پی گذراند. در اینجا مشهورترین داستان شکار او ، "خرس" و همچنین "افراد پیر"، " شکار یک خرس" و "مسابقه در صبح" گنجانده شده است. همه این ها باهم، این چهار داستان بهترین داستان های شکار هستند که تا کنون نوشته شده اند. هر کدام با این مقدمه معرفی می شوند که این داستان ها را با هم در یک اثر کلاسیک مدرن آمریکایی آمیخته می شوند. این کتاب، مجموعه ای کلاسیک از ادبیات ورزشی است، که به کتابخانه هر ورزشکاری تعلق دارد. جنگل بزرگ در سال 1955 منتشر شد. فاکنر در این کتاب شکنندگی متفاوتی از طبیعت و همچنین ظلم و انسانیت آدم ها را مشاهده کرد، جشن گرفت و سوگواری کرد. ویلیام فاکنر تلاش کرده است که نقبی به گذشته ی سرزمین های مدرن و امروزی بزند تا زندگی بومیان منطقه وعادات و رسوم آنها را بررسی کند. در بخشی از کتاب نویسنده با طنز زیبایی به سرخ پوستان و زندگی آنها در کنار سفید پوستان اشاره می کند.

کتاب جنگل بزرگ

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...
نکوداشت های کتاب جنگل بزرگ
فاکنر به خاطر تمام نگرانی خود از جنوب، در حقیقت به دنبال طبیعت انسان بود. بنابراین ما باید برای استمرار آن هدف اخلاقی که عظمت اثر کلاسیک ما را رقم زده، به سمت او بازگردیم.
Ralph Ellison

از نظر طیف وسیعی از اثرات، وزن فلسفی، اصالت سبک، تنوع شخصیت پردازی، طنز و شدت غم انگیز (آثار فاکنر) در زمان و کشور ما بی مانند هستند.
Robert Penn Warren

قسمت هایی از کتاب جنگل بزرگ (لذت متن)
زیرا این سرزمین من است. من می توانم آن را احساس کنم، فوق العاده، هنوز هم بکر، بلند، در حال حرکت به سمت پایین بر روی چادر اردوگاه- تمامی این بی نظمی های ناپایدار کوچک از سکونت انسان که بعد از دو هفته ناپدید می شود، هفته ی دیگر کاملا در تنهایی بی اثر التیام بخشیده می شود. این سرزمین من است، هرچند اگر هیچ وقت یک فوت از آن را نداشته ام و نخواهم داشت. زیرا که هیچ چیزی برای من نبود که آن را بدست آورم و دارا باشم، زیرا متعلق به هیچ کس نبود. آن سرزمین متعلق به همه است؛ ما فقط مجبور بودیم از آن به خوبی، فروتنانه و با غرور استفاده کنیم.