کتاب حومه

Selected stories
کد کتاب : 3578
مترجم :
شابک : 978-6006835020
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 147
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

برنده جایزه ی ملی کتاب آمریکا سال 1951

معرفی کتاب حومه اثر ویلیام فاکنر

کتابی که پیش رو دارید ترجمه ی بخش اول از کتاب مجموعه ی داستان ها است که در سال ۱۹۵۰ به چاپ رسید و یک سال بعد موفق به کسب جایزه ی پولیتزر شد. فاکنر این کتاب را به شش بخش تقسیم نموده که عبارت اند از: حومه، دهکده، سرزمین رام نشده، سرزمین بایر، سرزمین میانی و فراسو و خواننده ی گرامی باید این اثر را با توجه به توضیحات بالا و سعی مترجم جهت حفظ سبک وسیاق خاص فاکنر بخواند. در پایان کتاب نیز برای هر داستان نقد و بررسی بسیار کوتاهی از آن آمده که صرفا دیدگاه مترجم است.

کتاب حومه

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...
نکوداشت های کتاب حومه
(ویلیام فاکنر) بزرگترین هنرمندی است که جنوب تولید کرده است.
Ralph Ellison

قسمت هایی از کتاب حومه (لذت متن)
چه کسی است که تصدیق می کند باید یک شبکه گوشت و استخوان وجود داشته باشد تا شکل عشق را حفظ کند؟

وقتی دوباره او را دیدیم که موهایش کوتاه شده بود، شبیه دختر بچه ها، و شباهت مبهمی با آن فرشتگان در پنجره های رنگی کلیسا دارد - نوعی غمگین و بی رحم.

من کمی دیوانه بودم. شما می دانید که چگونه است، چگونه می خواهید برای چیزی که می دانید اتفاق می افتد عجله می کنید، مهم نیست که چه چیزی باشد.